Anbefalte innlegg

hei allle sammen..:)hadde inne den gammle pitstop tt på jåbb i dag.....å stylinga på den virka jo halvferdig.........den var mye penere før den havna av veien: bh : det jeg lurer på finns det styling som er like bra som det orginale,for det er litt kjipt vist det ramler av vis man treffer på litt sne å sånt vill ikke at min skal se like dålig ut.....hvilken merker er bra....?: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den stylinga der har vært ute for litt mer enn bare snø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk tatt meg en titt på den Pitstop TT`en når den var her i byen og da så den rimelig herja ut. Sikaflexen pipla fram litt her og litt der, samt stylingen hang litt sånn på halv 12, man kunne se at det var skikkelig kast i ene felgen (man så faktisk at den vobbla avgårde) når han kjørte etc..

 

Skulle da tro det er grei kvalitet på denne som NBS selger, men jeg vet ikke.. Det står da så hvertfall : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken tt er det snakk om? ikke den gamle til Kenneth Sandenes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken tt er det snakk om? ikke den gamle til Kenneth Sandenes?

 

Vet ikke om det er den... denne var en sort quattro(?) med 18" Superstarfelger etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at det er Peik Helly-Hansen sin det er snakk om. Den ble vel videresolgt for et par år siden til Nord-Norge. Var han som bygde den i sin tid. Stylingsettet som stod på dengang var Dietrich

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den TT'n til Peik har vært utenfor veien minst en gang etter at han solgte den, men når han solgte den var den dønn strøken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken tt er det snakk om? ikke den gamle til Kenneth Sandenes?

Nei, ikke gamle bilen til Kenneth Sandnes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilen i sine glansdager:

 

audi9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den bilen: rock : den så jo meget bra ut med den stylinga,men nå ser den ikke nå bra ut........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.