Hjelp, krise! innstrumentpanelet har kortslutta!

Anbefalte innlegg

Herregud!! er det noen som vet hvor man kan få tak i brukt innstrumentpanel til en A3 1,8 tsq???? mitt har kortsluttet, og nytt på audi koster over 6000 kroner!!!

: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ebay.com ol,synes 6000K var dyrt til A3 når mitt kosta 3500kr nytt. ;)

Men du har sikker FIS?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: Du som kjører den blåe A3`n? Du er ikke tilfeldigvis i slekt med Morten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 4.500,- for nytt inkl arbeid/programering hos lokale audi pusher. Så 6.000 hørtes stivt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ebay.com ol,synes 6000K var dyrt til A3 når mitt kosta 3500kr nytt. ;)

Men du har sikker FIS?

FIS? sånn info system med liter pr. mil ol.? idåfall så ja det har jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: Du som kjører den blåe A3`n? Du er ikke tilfeldigvis i slekt med Morten?

blå nei:) dyp lilla:D hehe.

stemmer. han er broren min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 4.500,- for nytt inkl arbeid/programering hos lokale audi pusher. Så 6.000 hørtes stivt ut.

hørtes ut som en bedre pris ja. må vel gi noen lapper for å sette det inn også:(

også skulle de ha nok for å bare finne feilen:( for en jul dere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS f.eks

de hadde ikke. har fått høre at det jeg skal ha er litt sjeldent.fatter ikke å begripe hvorfor men. vanskelig å få tak i er det da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger du diagnose hjelp med vagcom så har jeg dette. i elverum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger du diagnose hjelp med vagcom så har jeg dette. i elverum

godt å vite:) takker. men vet hva problemet er for øyeblikket. må bare løse det: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ut som en bedre pris ja. må vel gi noen lapper for å sette det inn også:(

også skulle de ha nok for å bare finne feilen:( for en jul dere...

Det å bytte det er enkelt, har jeg funnet ut i ettertid, kun to skruer ved rattstammen og klipse av 3-4 ledningskontakter bak. Men det må programeres så det må Møller fikse eller noen med VAG-COM (hvis den greier det), blant annet må startsperren programeres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å bytte det er enkelt, har jeg funnet ut i ettertid, kun to skruer ved rattstammen og klipse av 3-4 ledningskontakter bak. Men det må programeres så det må Møller fikse eller noen med VAG-COM (hvis den greier det), blant annet må startsperren programeres.

det med startsperra har jeg også hørt så regna med at det var temmelig komplisert. men er det ingen som vet om hvor jeg kan få tak i en brukt? utenlandske sider på nettet eller no lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.