#1 Skrevet Desember 13, 2006 Som fast tradisjon for oss i Bergen lokallag er det camping på Elverum under hovedtreffet 2007! Så sett av dato`n i kalenderen og bli med på treff. For dette kan jeg love dere at man IKKE må gå glipp av. Så da har iallefall jeg fått bestilt 4 hytter på Elvetum camping (gooooo hyttene)! Dere må bare ringe og bestille dere andre også da jeg tro at alle plassene i hyttene jeg har bestilt er opptatt. Men dersom jeg skulle finne ut at jeg har noen senger ledig legger jeg det seff ut som info. Hyttene er bestilt fra Fredag til søndag 25-27Mai 2007! Jihaaaaaa....... Når dere bestiller så si at dere er i VW AUDI klubben og be om hyttene som står rett vedsiden av!! Alle gærningene må jo samles på ett sted! Håper så mange som overhode mulig tar og blir med på treffet da dette komme til og bliiiiiiii så braaaaaaa!! Jeg er iallefall klar til fæst og morro. Elverum camping på: 62 41 67 16 HYTTE INNDELING: HYTTE 1. PIMP: TThomaz HORE CHRISTIAN SKJERVEN HORE GAUTE AUGESTAD HORE ØRJAN JAKOBSEN HORE BØGNO HYTTE 2. PIMP: ØYSTEN WILTHIL HORE: FLYVENDE HOLLENDER HORE: VIDAR MATRE HORE: STÅLE EIDE HYTTE 3. PIMP: RONNY SUNDE HORE: STIAN HORE: PREBEN HORE: VEGARD HYTTE: 4 Jan S og mulig 2 plasser ledige. KOMMER TILBAKE MED INFO! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2006 Skaffer du meg en med bad søten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2006 Du er med i hyttene som jeg har bestilt mister..... Og der får man egen driter og vask. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2006 Noen som har vært på de hyttene tidligere? For mulig jeg tar med familien på dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2006 Vi er der 5 Året på rad og dette er en flott campingplass som har det vi trenger. Man kan velge mellom luksushytter eller vanlig hytter. Forskjellen er at L har eget bad ellers er det ikke så mye forskjell. Men sjekk ut nettsiden dems så kan du se litt på bilder og få litt info om stedet! HÅPER DU TAR MED LAFAMILYA http://www.elverumcamping.no/index.htm TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2006 Du er med i hyttene som jeg har bestilt mister..... Og der får man egen driter og vask. TThomaz Love you. Ringer deg i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2006 blir d att vi kjører i kolonne??? ell håssen bruker dere gjøre det??? jeg skal nedover jeg oxo men jeg camper oss sviger på elverum jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2006 Da har jeg sendt mail til elverum og bestilt hytte til meg og mor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2006 blir d att vi kjører i kolonne??? ell håssen bruker dere gjøre det???jeg skal nedover jeg oxo men jeg camper oss sviger på elverum jeg da Det blir langlang rekke både for dem som reiser på Torsdagen-Fredagen og sikkert noen på Lørdag også. Det blir lagt ut når tiden nærmer seg. Drar selv på Torsdagen slik at jeg får meg en swedentur før vi setter kursen opp mot Elverum. Høres bra ut Espen!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2006 Hei, har du satt av plass i en av hyttene til meg også TThomaZZ! Håper da ES har fått orden på bilen... Da blir det gøy på bana! Gleder meg til å se TTn rundt også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2006 Du er satt inn hos dem femiegutta i hytte 3..... se liste i førsta post. Lykke til. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2006 Femi gutta?! Preben har jo klippet seg nå da... Blir bra detta! Skal bli bra med en tur til elverum igjen gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 14, 2006 blir ratt med jeg vettu...skal vi ta chalottenberg da ved kongsvinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 15, 2006 Skal ikke gryte-Knuten være med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 15, 2006 Hytte bestilt Fint vær er bestilt, så dette blir som tradisjonen har vært tidligere, knall bra ! Får håpe Julenissen i år kommer med harde pakker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 15, 2006 Gryte Knut skal sikkert være med men veit ikke om han skal bestille hytte eller henge seg på med noen andre. MORTEN: Jeg drar nedover på Torsdagen og tar først turen til Hvaler og videre til svinesund/strømstand på fredags morgenen for kjøp av ØL/FLESK/SIGG +++++ TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 15, 2006 Denne gang får ikke TThomas være med på byen, så slipper jeg å gå hjem så tidlig :-) Gleder meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 16, 2006 Er det plass til flere "horer" i de hyttene? Kunne vært artig å gå med seg dette da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 16, 2006 Ok Thomas kjører vell ned til kongsvinger jeg å hilser på selkt å venner å så sverige å kjøpe no snop av flytende å røykende + tyggende så til elverum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 16, 2006 Er det plass til flere "horer" i de hyttene? Kunne vært artig å gå med seg dette da... Det er ikke noen plasser i hyttene nå desverre. men dersom du trenger plass er det sikkert flere her som kan ta og bli med på en hytte. Mulig Petter og Lars må ha en hytte, da kan det hende at det er plass hos dem.... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 16, 2006 Skal ikke gryte-Knuten være med? Gryte skal vere med......håper noen har plass i en hytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 20, 2006 Dette blir som vanlig konge, håper det blir litt mindre sprit denne gangen, hehe!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 21, 2006 Ikke mindre sprit, men kanskje litt mindre SALO i senga til Vidar! Og personlig skal jeg prøve og ikke hele ut 1,5liter Tropisknektar i min egen seng uten og merke det før jeg kubba?? HAAAAAAAAAAALOOOOOOOOOOO jeg var iallefall IKKE drita. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 9, 2007 Tiden går fremover og jeg håper folket har fått bestilt hytter og er klare.... Jeg greier nesten ikke og vente jeg assa. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 9, 2007 Tiden går seeeeeint ass....................... Er årets happening dette ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...