Bergen: Hytter til Hovedtreffet 2007

Anbefalte innlegg

Ja, det blir bra. Avreise natt til fredag, innom utlandet for så å nyte litt god drikke på campingen om kvelden.: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det går vel å kubbe på campingen vel? Eller må man ta inn på hyttetun? Nå har jeg ikke sjekket, men sjansen for å finne ledig rom/hytte er vel kanskje liten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta med deg telt og sette opp en liten indianer camp der ja... MEN det er jo myyyyyye mer behagelig og bo på hytte.

 

TTHomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt fornøyd med at det fortsatt er litt tid til treffet, så jeg får tid til litt oppgradering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner å krible i høyrefoten nå ja. Gleder meg til å treffe igjen gjengen. Har ikke hatt mye tid til bil den siste tiden, oppussing av leilighet og ny jobb har tatt all tid.

 

Men nå ser det ut som det klarnen litt, og bilen er satt inn til ES for å fjærne små fusket som var der. Så blir gøy til sommeren gitt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner å krible i høyrefoten nå ja. Gleder meg til å treffe igjen gjengen. Har ikke hatt mye tid til bil den siste tiden, oppussing av leilighet og ny jobb har tatt all tid.

 

Men nå ser det ut som det klarnen litt, og bilen er satt inn til ES for å fjærne små fusket som var der. Så blir gøy til sommeren gitt... :)

 

Lenge siden sist nå Vegard!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns dere er utrolig kjipe som ikke camper med resten av folka på banen jeg da men. tsk tsk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er hjertlig velkommen til oss Rølfs..... Det er hos oss det skjer assa.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er hjertlig velkommen til oss Rølfs..... Det er hos oss det skjer assa.

 

TThomaz

 

 

 

hehe., har det veldig fint på bana jeg. ellers takk. ;) men mulig jeg hilser på en tur på fredagen da det ser ut til at jeg må jobbe på lørdagen. tenkte jeg kunne dra med meg deg som ekstrahjelp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DEAL!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er lenge siden jeg har vært inne her ja, men mye å gjøre for tiden.

 

Ellers så lurer jeg fremdeles litt på om det er mulig for oss med seat å kjøre på banen... Har ikke fått noe svar enda.

 

TThomaz, skal du ut på banen i år eller? Er allt nytt snask på plass på bilen? Gleder meg til å se igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÅper folket har fått bestilt hytter til treffet nå da jeg har hørt at vi så og si har fylt opp hele campen i år!! HAHA Mye folk er det er KONGE greier! Gleder meg stort til treffet nå ja.... er jo kun 14 dager igjen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 1stk plass ledig i min hytte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : Ett eller annet har kommet igjennom luftfilteret og blitt sugd inn i turboen... Så nå står bilen uten turbo. Turboen er sendt over til england for overhaling. Time hos ES er bestilt.... Så nå krysser jeg fingrene for at dette skal gå i tide. Tuorboen skal være fremme i england på mandag (Express til utland er ikke billig), forhåpentligvis er turboen da tilbake på 18.mai. Så det blir skuring i helga... Trenger hjelp fra alle til å krysse fingre og sende gode ord til Turbogudene...

 

:evil: Ellers så dukker plutselig (KA)mpingtaxien opp igjen på treff... :evil:

 

Typisk at dette skjer på sommeren...: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÅper folket har fått bestilt hytter til treffet nå da jeg har hørt at vi så og si har fylt opp hele campen i år!! HAHA Mye folk er det er KONGE greier! Gleder meg stort til treffet nå ja.... er jo kun 14 dager igjen.

 

TThomaz

 

Bestilte ei 4 manns i går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg masse, eit av årets høgde punkt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte ei 4 manns i går :)

 

På elverum camping?

 

Ka fan... Eg ringte på mandag og bestillte, da hadde de bare 2-manns igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Elverum camping ja! Vel og merke uten bad !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.