Anbefalte innlegg

Har problemer med å få montert Dietrich RS6 sideskjørt/kanalskjørt på A6'n.

Det blir for mye spakkelarbeid mot chassiet..og i følge Spray billakkering vil det være så mye bevegelse at det vil sprekke opp.

RS6 front og bakfanger er på plass, men hva gjør jeg på sidene ?

Blir det pent med S6 lister på dørene kanskje? bare sånn for å få litt bredde på sidene av bilen også.

 

Tips . Forslag mottas med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har problemer med å få montert Dietrich RS6 sideskjørt/kanalskjørt på A6'n.

Det blir for mye spakkelarbeid mot chassiet..og i følge Spray billakkering vil det være så mye bevegelse at det vil sprekke opp.

RS6 front og bakfanger er på plass, men hva gjør jeg på sidene ?

Blir det pent med S6 lister på dørene kanskje? bare sånn for å få litt bredde på sidene av bilen også.

 

Tips . Forslag mottas med takk.

 

Skal du ha på rs6 sideskjørter ville jeg også satt på rs6 dørlister...

 

her er min med s6-lister , men ikke rs6 fanger da , men det har jeg planer om...

Hvor kjøpte du dine fangere ? og kan du legge ut bilde ....

DSCF0019b.JPG

S6 alu-lister.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yo . Skal få lagt ut bilder når det blir litt dagslys.

Har foreløbig foran og bak , mangler sider, dropper altså RS6 sideskjørtene .. men ser ut som jeg går for S6 lister.

Disse er på vei i følge tyskeren som spurte om jeg ville ha shipping with or without air

 

Ligger noen bilder på profilen min av framfangeren.

 

Kjøpte glassfiberfangere av kjartan på qualityauto import.

Men det var et tilpassingshelvete uten like. Ville nok kosta på noen kroner å heller kjøpt rieger som er i plast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.