Passer framskjermer fra 80 B4 rett på B3?

Anbefalte innlegg

Som titel sier, passer framskjermer fra Audi 80 B4 rett på en 80 B3?

 

på forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjermene passer på, men du vil muligens få noen mindre tilpassningsproblemer med blinklys og den lista mellom lys og fanger..

 

Husker ikke 100% åssen det der så ut, men skjermen passer fysisk på bilen, og det lille forskjellen det er ved blinklyset er nok mulig å løse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også vil vel ikke hjulet være sentrert i hjulbuen lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også vil vel ikke hjulet være sentrert i hjulbuen lengre.

Stemmer veldig bra :) 4cm utav senter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette noe betydning? ser det rart ut? men hvis man bytter lykter til s2 lykter så er vel blinklys problemet kanskje borte? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke rart ut:) syns 4cm hørtes mye ut? Må fortsatt ha blinklys, ingen blinklys i s2 lykter;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette noe betydning? ser det rart ut? men hvis man bytter lykter til s2 lykter så er vel blinklys problemet kanskje borte? eller?

Om du bytter lykter er du kvitt ett problem,men får ett nytt ett. B3-panseret dekker ikke hele lykta ;) Da må du inn med B4-panser :)

 

Og går helt fint å kjøre med skjermene, bortsett fra at det ser litt merkelig ut.

B4 har 8cm lengre akselavstand enn B3 ble det sagt her på forumet en gang :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare tull, det er helt likt! eg monterte B4 skjermer fra audi 80 avant på min 1988 Audi 90 quattro (B3) nå i jula, og det passer helt fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer på ja,men er som de andre sier at hjulet ikke blir helt i senter. Tror ikke det er så mye som 4 cm,men så det tydelig på min. Jeg har byttet til Rs2 bærearmer og bærekuler på min. Det er også andre innerskjermer og den lille plastskjermen som står helt bak inni skjermen mot døra. Lurer også på om det lille støttestaget nede på skjermen i forkant av hjulbuen var forskjell på,men er ikke sikker. Husker ikke helt hvorfor jeg byttet de..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.