Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig rota meg til å skifta til litt stivere dempere på Golf`en for noen uker siden. Har kjørt ca 60 000km m 35mm senkefjærer på originaldempere. Da jeg fikk på gule koni, synes jeg bilen ble noe høyere. Kan dette stemme, og hvorfor i så tilfelle? Kanskje de gamle demperene var super-vrak eller noe...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis demperne er helt skutt (som på min :P) så vil den vel legge seg litt mere nedpå enn normalt. Kan vel også regne med at helt nye dempere vil sette seg litt mere nedpå etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det høydejusterbare koni du har? At du har 2 steder å plassere fjærskålene?

Jeg var i allefall påpasselig med å få fjærskålene på det nederste hakket da jeg monterte mine koni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er riktig. Det er to steder du kan sette fjærskåla på støtdemperne bak, og justere høyden. Det er omtrent 2 cm forskjell. Foran går dette ikke an. Jeg har samme bil (Vento) og samme støtdempere selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke garantere at det er to steder å sette fjærskålene, en kompis skifta for meg mens jeg var på jobb en dag... Skal sjekke ut dette...Er i alle fall justerbart trykk...Så stivt som mulig sier nå jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.