#1 Skrevet Juni 17, 2004 Jeg fikk endelig rota meg til å skifta til litt stivere dempere på Golf`en for noen uker siden. Har kjørt ca 60 000km m 35mm senkefjærer på originaldempere. Da jeg fikk på gule koni, synes jeg bilen ble noe høyere. Kan dette stemme, og hvorfor i så tilfelle? Kanskje de gamle demperene var super-vrak eller noe...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2004 Hvis demperne er helt skutt (som på min ) så vil den vel legge seg litt mere nedpå enn normalt. Kan vel også regne med at helt nye dempere vil sette seg litt mere nedpå etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2004 Er det høydejusterbare koni du har? At du har 2 steder å plassere fjærskålene? Jeg var i allefall påpasselig med å få fjærskålene på det nederste hakket da jeg monterte mine koni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2004 Dette er riktig. Det er to steder du kan sette fjærskåla på støtdemperne bak, og justere høyden. Det er omtrent 2 cm forskjell. Foran går dette ikke an. Jeg har samme bil (Vento) og samme støtdempere selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2004 Kan ikke garantere at det er to steder å sette fjærskålene, en kompis skifta for meg mens jeg var på jobb en dag... Skal sjekke ut dette...Er i alle fall justerbart trykk...Så stivt som mulig sier nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...