#1 Skrevet Desember 14, 2006 Har en Audi A6 2002 mod 1,9TDI med pumpedyser. var og fikk pris på skift av en dyse. de skulle ha 9100,- for dyse og arb. dette syntes jeg høres helt for jæ..... dyrt ut. er det noen som har vært borti lingnende og evnt. er det noen som vet om noen som er billigere en dette, men må ikke være et jalla verksted. og helst i Rogalands område. evnt er det noen som har fått utført en slik jobb i Tyskland, så er det også inntresant ang pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2006 Kvål Auto på Gandal er det beste verkstedet jeg har brukt. Både når det gjelder kvalitet og pris. Snakk med Terje.. tlf.51 66 70 00 Edit: De spesialisrer seg på Audi og BMW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2006 Ikke at jeg veit hva dysene koster, men dette hørtes DYRT ut.. Ring ett annet verksted, event Møller å hør hva dem skal ha for bare dyse så finner du fort ut om det er dyrt eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2006 PD-dysene er svindyre. Men kan garantert få det billigere enn det der. Slik er det alltid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...