#1 Skrevet Juni 17, 2004 Er det noen herfra som har tenkt seg nedover? Regner med at jeg og sverre skal nedover med ÆRRRRRRRr 20. Hører rykter om at FGL stiller med karaokeanlegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2004 Blir noen som skal nedover ja. Jeg stiller hvertfall med racer 80in.. Vi hadde tenkt å reise kl 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2004 E og en til fer nedover fra Geiranger utpå ettermiddagen imorga... Så regna e me det kjem en lokal Geiranger-helt til på laurdagen på treffet...viss han får fri fra garden i Oslo da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2004 Førstemann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2004 jaja dere får ha god tur.. girkassa mi døde da jeg skulle rygge bilen ut av verkstedet i dag... bilen ferdig og alt.. ja ja sån kaller jeg griseflaks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2004 Rygga ut med hjulspinn og dekkrøyk eller? Uflaks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...