Lyset som forsvant i klimactl. displayet

Anbefalte innlegg

Passat, 96 med klima. Nå har jeg ikke lenger lys i displayet på klimakontrollen, men displayet viser tekst/ikoner.

 

Er det bare ei pære jeg må bytte, i så fall hvilken, og hvordan får jeg ut displayet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

45 kr koster det for ei ny diode... noen som vet hvor mange volt denne er på? vil heller bare kjøpe ei som jeg erstatter denne med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal demontere for montasje av ny diode, kan du ikke like

greit bare gå på med voltmeter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo visst, det tenkte jeg ikke på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 1.1 eller 1.2, avhenging av om det er i knappene eller selve displayet. Har derimot alle pærene gått samtidig, kan det spøke for ledningsforbindelsen mellom printkortet og displayet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen nye lys dioder (trikser det til med litt liming/lodding)? noen spesiell grossist jeg må slå opp på i gulesider? (hvis jeg bestiller fra nettet må jeg jo betale porto uansett, så kan like godt forsøke å få tak i dioder lokalt i agder)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.