#1 Skrevet Desember 14, 2006 Lurte på om noen hadde bilder av A8 felg på passat 3B, helste 19" .. Er skikkelig i tvil hvilke felger jeg skal gå for. Kan også komme med andre forslag, men kom helst med bilde av felg på bil, og hold oss til passat her. Helst svart, men det er ikke så farlig. Trenge kj anbefala felger som koste 5000kr stk, det er uaktuelt. litt normal pris, opp til rundt 15k med dekk mvh ny passat eiger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2006 Hva er e post adressa di så kan jeg sende deg et bilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2006 Hva er e post adressa di så kan jeg sende deg et bilde.... zorce@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2006 Fått deg passat du også Raymond? morro da (: har hatt min i 2 uker jeg nå, godt fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2006 Jupp, det blei det, hadde mest lyst på bora TDi men, med de krava jeg hadde så ble det for dyrt. Trives skikkelig med Passaten. Me får ta en bedre titt på hverandre sine ved neste lokallagsmøte. Lite bilder av A8 felg ser det ut som. Kom med bilder av andre felger som ser bra ut på Passat da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2006 Liker mine veldig godt men det er bling bling og litt dyrere enn 15 lapper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2006 Nytypen, men du klarer sikkert se for deg hvordan det blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2006 Søk på medlemmenes biler. Du finner det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2006 ska se der, men bare legg opp bilder av passat med rå felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...