#1 Skrevet Desember 14, 2006 Har en 1997 Passat sedan.. Det viser seg at venstre bakdør ikke låser seg, ser at låsen beveger seg opp og ned inni... Men døren blir alså ikke låst: bh : Lurer da på hva problemet er og hva som skal gjøres for å fikse dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2006 Har en 1997 Passat sedan.. Det viser seg at venstre bakdør ikke låser seg, ser at låsen beveger seg opp og ned inni... Men døren blir alså ikke låst: bh : Lurer da på hva problemet er og hva som skal gjøres for å fikse dette?? Sjekk ledingsføringa mellom dør og B-stolpe, dra løs gummien å se over ledingene. VEDLIG vanlig at det blir brudd der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2006 Hmmmm 97 mod. Har jo vært en del tull med selve låsekassene på 98 og nyere iallefall. Usikker på eksakt type passat du har jeg da men. Er det den som er lik 98-2000 eller den eldre typen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2006 Det er den nye runde typen ja, lik 98... Låsekassen, er det liksom den saken jeg kan skru ut med torx på siden av døren? Ur irriterrende at den ikke låser seg, det er strøm..ser og hører at det skjer noe... Men å låse seg gidder den ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2006 Søk litt på emnet her på forumet. Samme problem på f.eks golf 4. Dørtrekk og aggregatholder i døra må demonteres før låsen kan skiftes. Med låskasse mener jeg da dørlås/lås selve delen som holder døra fast i bøylen i dørkarmen. En del elektronikk i denne som kan klikke. Les ut feillager før du gjør noe mer. Den er sannsynligvis registrert der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2006 Er nok denne låsekassen som kødder med meg, har hendt noen ganger at døren ikke går igjen med første forsøk også nå.... Alt av ledninger ser i orden ut.. Koster eventuelt denne låse kassen da? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...