Hvor skaffe speedometerwire til Corrado G60?

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg trenger en speedometerwire til en Corrado G60 1989 modell, den som var på havarerte, ble bestilt opp ny hos VW(Bodø Bil), men dem fant bare til Golf og Passat, dem bestilte så en til Golf, men den passer ikke, passet fint i instrumentet, men nede på girkassen passet den ikke. Den som var der hadde en "mutter" i enden og den som ble bestilt hadde en slags "hylse" til innfestning.. Noen tips her?

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant to forskjellige jeg:

 

P/N 535 957 853

P/N 535 957 805

 

Hva forskjellen er, greier ikke jeg å se nå, men hvis du kommer med mer info om bilen din blir det sikkert lettere (motorkode/type, girkasse osv).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant to forskjellige jeg:

 

P/N 535 957 853

P/N 535 957 805

 

Hva forskjellen er, greier ikke jeg å se nå, men hvis du kommer med mer info om bilen din blir det sikkert lettere (motorkode/type, girkasse osv).

 

Ok, skal se hva jeg kan bruke de numrene til:)

 

Såvidt jeg husker finnes det bare en type G60 motor, PG er motorkoden, girkassen er jeg ikke sikker på, men er vel også bare en type der også.:)

Hvis jeg ikke finner wire så får man teste hvorvidt det er mulig å lage en selv, bruke samme verktøy som dem bruker på fartsskrivere til lastebil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, jeg må være blind, så jo ikke at det sto G60 engang.

 

Manuellt gir

535 957 803

535 957 803 -16v

 

Det er en forskjell på 260mm på de to..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var wire produsert og montert, funket bra..

Takk for alle tips:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.