Anbefalte innlegg

Da har sentrallåsen begynt å kødde igjen... Den låser opp og igjen med fjernkontrollen, men låser seg automtisk igjen med engang jeg setter meg inni eller står utenfor... Forrige gang jeg hadde dette problemet kodet jeg opp igjen nøklene med en guide som lå ute her på forumet... Har gjort dette nå også, uten hell.... Noen som har noen andre tips ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problem på min a3.

 

til meg var det den "låse alle dørene" knappen på førerdøra som var defekt. kobla ut denne så virka sentralen som normalt igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akuratt samme har skjedd med A3'n til dama nå...kanskje noe med minusgradene å gjøre....!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sentrallåsknappen inni bilen min monger hele tiden den også..... Nå funker iallefall sentrallåsen utenifra, men låser seg så fort jeg kommer inn i bilen... Ikke særlig smart å glemme dette å stå utenfor bilen mens den går.. Men hvordan får jeg koblet ut knappen inne i bilen a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på om der er ei sikring som drive å kødder.. Jimmie hadde noe av det samme problemet på r32'n og der skiftet møller ei sikkring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på om der er ei sikring som drive å kødder.. Jimmie hadde noe av det samme problemet på r32'n og der skiftet møller ei sikkring

 

 

Forrige gang jeg hadde problemet så skjekka jeg sikringene og da satt sentrallåsen feil vei..... Hvis det er mulig ? Den satt iallefall motsatt av alle de andre sikringene..... Da fikset jeg problemet med å snu den, men dette fungerer ikke nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.