#1 Skrevet Desember 15, 2006 Var i Tromsø førr nån daga sia, gikk å leia på berta da æ hørte en bråkat V8. Ut fra skomringa kom et flak glidanes... Trur kanskje din bil tel og me bråke meir enn min.. Korsn eksos e d du har? Joe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2006 Ts Racing som har skrudd den sammen! Så den e 100% custom made bortsett fra bak potta, den e fra S8. Men vil ikke kalle det bråk.... Det er et symfony orkester som spiller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2006 Nei, misførstå mæ rett-. Hørtes bra ut. Det kule va at æ skjønte korsn bil det va før æ så den! Bi arti å høre nærmar på vintertreffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2006 Får litt frysninger når jeg tenker på hvor mye jeg gleder meg til å se(edit: høre) Jørgen frese rundt på NAF-banen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...