#1 Skrevet Desember 15, 2006 Hei, vil gjerne høre hva slags erfaringer folk har med de-icer? Er lei av å stå å hakke på isruta hver gang bilen har stått litt... Tenker og da på lakk, kan dette produktet skade lakken? Er det glykolbasert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2006 Er vel stort sett alkoholbasert, det lukter ihvertfall omtrent som isopropanol. Min erfaring er at det hjelper godt til å mykne opp steinhard is sånn at det blir lettere å skrape, men det er ingen erstatning for skrapen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2006 Jeg synes det funker fint som en erstatning for skrapen. Jeg eide Audi Cabrio tidligere, og den har plastikk bakrute, så der er det fy-fy med skrape. Det var bare å spraye på av-iser, og tørke over med nal etter noen sekunder. Så aldri noen merker etter denne hverken på lakken eller stoffet på kalesjen. Jeg brukte av-iser fra Shell, som kommer på pumpe-flaske. Billigere enn sprayboks. Tror pinadø jeg skal kjøpe mere av denne når kulden kommer tilbake! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2006 Heia. Har brukt det i snart 8 år, funker veldig bra. Også slipper mann riper i frontruta etter skrapa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2006 da må jeg teste dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...