Anbefalte innlegg

Jeg har en gammal 2'er golf stående hjemme nå, å skal levere den på høggern snart.... så har tenkt å ta vare på bakluka å prøvd å få sveist igjen den "bulken" som skiltet sitt på... hadde vært morro å sett om jeg hadde fått det til bra, og hvis det blir det, så har jeg tenkt å få lakke luken i lik farge som nye golfen min å montere den der.... noen her som har gjort detta før, ell vært med på det? eller noen som kan fortelle litt om hvordan dem har gjort det.... er ikke noen plass på nettet det står "step by step" liksom hehe :P.... noen her som har noen bilder av slike bakluker? dette er noe man må lage selv? eller går det ann å få kjøpt ferdig bygde slike luker en eller annen plass, om reultatet mitt skulle bli HELT for jævlig :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare hørt fra andre som har gjort det, men har alt liggende klart på jobben til å få det gjort. Kan visst kappe ut et stykke fra døra og bruke den, da det er ganske lik krumming på plata der som på bakluka. Punktsveiser det fast da metallet har en lei tendens til å jobbe når det blir varmt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Paternoster

Jeg har en gammal 2'er golf stående hjemme nå, å skal levere den på høggern snart.... så har tenkt å ta vare på bakluka å prøvd å få sveist igjen den "bulken" som skiltet sitt på... hadde vært morro å sett om jeg hadde fått det til bra, og hvis det blir det, så har jeg tenkt å få lakke luken i lik farge som nye golfen min å montere den der.... noen her som har gjort detta før, ell vært med på det? eller noen som kan fortelle litt om hvordan dem har gjort det.... er ikke noen plass på nettet det står "step by step" liksom hehe :P.... noen her som har noen bilder av slike bakluker? dette er noe man må lage selv? eller går det ann å få kjøpt ferdig bygde slike luker en eller annen plass, om reultatet mitt skulle bli HELT for jævlig :D hehe

 

Sveiste igjen luken på golf'n jeg hadde. Punktet en plate galvanisert. Sparklet og lakket. Det ble bra. Hørt om noen som har hel sveist rundt og men har vel en tendens til å vri seg no j....

Eller så hadde http://www.tuning.no en ferdig greie du kunne sette inn og de hadde også bak fanger med skilt felt inn men finner det ikke igjen... hmmm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Paternoster

Jeg har en gammal 2'er golf stående hjemme nå, å skal levere den på høggern snart.... så har tenkt å ta vare på bakluka å prøvd å få sveist igjen den "bulken" som skiltet sitt på... hadde vært morro å sett om jeg hadde fått det til bra, og hvis det blir det, så har jeg tenkt å få lakke luken i lik farge som nye golfen min å montere den der.... noen her som har gjort detta før, ell vært med på det? eller noen som kan fortelle litt om hvordan dem har gjort det.... er ikke noen plass på nettet det står "step by step" liksom hehe :P.... noen her som har noen bilder av slike bakluker? dette er noe man må lage selv? eller går det ann å få kjøpt ferdig bygde slike luker en eller annen plass, om reultatet mitt skulle bli HELT for jævlig :D hehe

 

Her er en som selger en slik luke

Gå til side 2 under deler til salgs

og se etter: ''Igenlagd baklucka till Golf 2''

 

http://www.gtiklubben.nu/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.