Hvilket inpress på diverse felger?

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter å skal bestille felger til neste år. Det det er snakk om er 8 og 9x18 og 8.5 og 9.5x19. Det jeg lurer på da er hvilke innpress som gjør seg best?

Hadde selv 8.5 og 9.5x19 i år med ET35 forran og Et32 bak, men de kunne sikkert vært ET32 forran å for de kom liksom ikke langt nok ut.

Hvilke erfaringer har dere om dette, gidder ikke sitte med 60 felger på lager som ikke passer på noen biler:)

Mvh Simon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Sitter å skal bestille felger til neste år. Det det er snakk om er 8 og 9x18 og 8.5 og 9.5x19. Det jeg lurer på da er hvilke innpress som gjør seg best?

Hadde selv 8.5 og 9.5x19 i år med ET35 forran og Et32 bak, men de kunne sikkert vært ET32 forran å for de kom liksom ikke langt nok ut.

Hvilke erfaringer har dere om dette, gidder ikke sitte med 60 felger på lager som ikke passer på noen biler:)

Mvh Simon

Hvis du skal selge felger til diverse VW/Audi, så er det vel egentlig 2 "hovedoffset'er" som gjelder:

ET35 til VW Polo 9N, Golf 4, Passat 3B, Bora, Audi A3 (1997 typen), Audi A4, Audi A6, Audi A8.

ET45 til VW Golf 5, Touran, Jetta 5, Audi A3 8P.

Dette blir best hvis felgen er 8 eller 8,5 tomme bred. Med 9 toms felg bør nok offset heves med 5mm for å unngå problemer foran, dvs 9 tom med ET40 på de fleste biler. 9 tom på Golf 5 er ikke for "mannen i gata".

Gir jeg gratis tips til næringsdrivende nå? ;)

PS: Skal du selge felger til andre bilmerker, så er det selvsagt andre ET som gjelder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal selge felger til diverse VW/Audi, så er det vel egentlig 2 "hovedoffset'er" som gjelder:

ET35 til VW Polo 9N, Golf 4, Passat 3B, Bora, Audi A3 (1997 typen), Audi A4, Audi A6, Audi A8.

ET45 til VW Golf 5, Touran, Jetta 5, Audi A3 8P.

Dette blir best hvis felgen er 8 eller 8,5 tomme bred. Med 9 toms felg bør nok offset heves med 5mm for å unngå problemer foran, dvs 9 tom med ET40 på de fleste biler. 9 tom på Golf 5 er ikke for "mannen i gata".

Gir jeg gratis tips til næringsdrivende nå? ;)

PS: Skal du selge felger til andre bilmerker, så er det selvsagt andre ET som gjelder...

Takk for svar:)

Du gir gratis tips til næringdrivende ja:) Skal prøve å få til noen rabatter til klubben nå så kanskje det lønner seg lell;)

Bakfelgene har forresten 9cm polert kant: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.