#1 Skrevet Desember 15, 2006 Hvilket lim bør jeg bruke til å lime fast plastgitter til en glassfiberfanger ? og hvor får jeg kjøpt det i trondheim på en lørdag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2006 sicaflex er vel en fin ting som kan brukes til "alt", fåes kjøpt på bl.a. europris. byggmix og sånne butikker har vel og. samt bilskadeverksteder...+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2006 Ekpoksylim...60 min på 120 grader i stekeovnen etterpå, så blir det veldig sterkt. Forutsatt godt grunnarbeid med avfetting. kan bli 4-5 ganger sterkere med varmebehandling enn uten...tips når hanken faller av favorittkoppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2006 Ekpoksylim...60 min på 120 grader i stekeovnen etterpå, så blir det veldig sterkt. Forutsatt godt grunnarbeid med avfetting. kan bli 4-5 ganger sterkere med varmebehandling enn uten...tips når hanken faller av favorittkoppen.. kanskje litt upraktisk å få en hel fanger inn i stekovnen da men:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2006 jepp, anbefaler sikaflex:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2006 Eller Tech7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2006 Jeg vil faktisk anbefale tech 7! Akkurat som sikaflex, bare myyye bedre... Og litt rimeligere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2006 Tec7! Kjøpte Tec7 på jernvare'n, han som stod i kassa sa'n hadde limt 25 kilos skiferplater rett på veggen med Tec7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...