#1 Skrevet Desember 15, 2006 Har en 98mod A6 4B karr. Noen som vet om dette finnes? Gjerne sorte Har sett på endel sider, uten å finne, mener jeg var borti en på forumet som hadde det engang:) Noen som kan hjelpe? mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2006 http://www.wotan-ag.de/deu/D941K29-1.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2006 i fare for å tråkke på noen tær..... angel eyes hører hjemme på BMW, på samme måte som lexus-lykter hører hjemme på lexus.....ikke ødelegg audien din nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2006 de har de på kanth auto, men har hørt det er LANG leveringstid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2006 i fare for å tråkke på noen tær.....angel eyes hører hjemme på BMW, på samme måte som lexus-lykter hører hjemme på lexus.....ikke ødelegg audien din nå , hehe neida, kan hende morten har et poeng, men syns sorte angel eyes er meget fint på noen audier, ikke dermed sagt at det vil kle min:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2006 er litt enig med morten her.de hører vel hjem på bmw.men det er du selv som bestemmer det.det kan jo bli fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2006 Fineste på desse a6'ene er orginale Xenon lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2006 Fineste på desse a6'ene er orginale Xenon lykter Er faktisk det jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2006 Er faktisk det jeg har Koffor bytte da ? Blir sikkert bra med svart innmat i angeleyes lyktene me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...