Oljelampe lyser/piper-Coupe

Anbefalte innlegg

Oljelampa lyser og piper i coupen, har selfølgelig sjekket att det er bra med olje på den....

Noen tips om hvor jeg kan begynne...??:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljetrykket da.??

 

Oljetrykks målern foran girspaken står over 5 hele tia, så tror det er noe galt med målern eller noe...???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skift oljetrykksbryter.

 

Jeg vet at hvis ikke måleren i midtkonsollen får kontakt pga. brudd i ledningen/defekt bryter vil den vise max hele tiden. Du kan jo sjekke kontakta bak på måleren, mål gjennomgang i ledninger osv. men nesten sikkert at det er selve oljetrykksbryteren som er defekt.

 

Autocheck på bilen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor sitter den brytern da..???

Ja, er autocheck.... Men har oljetrykksmålern noe med att olje lampa lyser i det autocheck displayet..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er oljetrykksbrytern som gir signal til autocheck og instrument så vidt jeg vet.

 

Hvis det er 2.3 20V 7A motor du har sitter oljetrykksbryteren helt nede ved bunnpanna ved siden av A/C kompressoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er oljetrykksbrytern som gir signal til autocheck og instrument så vidt jeg vet.

 

Hvis det er 2.3 20V 7A motor du har sitter oljetrykksbryteren helt nede ved bunnpanna ved siden av A/C kompressoren.

 

Er s2...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.