#1 Skrevet Desember 15, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2006 Å shit.. jeg liker dobble sømmer altså. Men den girspaken så jo ut som et polert kyllinglår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2006 Nydelig vogn! Dobbel søm ER gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2006 Hadde det vært en tanke mørkere kanskje...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2006 Sorry men det er da ingen SNEKKE heller eller?. Trevirke ø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2006 Ahh.. Likte godt Bang Olufsen høytalerene. Nice å se at man kun har to seter bak Kanskje ikke helt mine farge valg, men det var en slik en han som jeg kjøpte min bil av hadde nettopp kjøpt seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2006 WOW.. Nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2006 Huff, blandig av blått og sort, pluss tre! Men tror nok at jeg hadde ofret Allroad'en for denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2006 Stolene og de doble sømmene var pent, samt det utvendige på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2006 stilig bil uten tvil,men treverk hører hjemme i gamle amerikanere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2006 stilig bil uten tvil,men treverk hører hjemme i gamle amerikanere ...og båter Det heter vel fransk søm tror jeg, meget pent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2006 Å shit.. jeg liker dobble sømmer altså. Men den girspaken så jo ut som et polert kyllinglår Slapp av, bruker ikke den girspaken annet enn å sette den i drive ! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2006 eneste grunnen til å si ja takk til denne bilen som den er, er å selge den med en gang og bestille en til med annet interriør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2006 Det var en grusom blanding av farger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 21, 2006 Har sett flere Audier med denne fargekombinasjonen og synes det er griselekkert i virkeligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 21, 2006 Selv i denne bilen blir ved-intereør feil desverre. Tenk deg hvordan det kunne blitt med noe annet. Lo høyt av kommentaren om kyllinglåret! Det stemte bra. Men klart hadde bilen blitt kasta etter meg skulle jeg vel "ofra" meg og tatt den imot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...