#1 Skrevet Juni 17, 2004 Avreise fra Olrud Auto kl 08.00 Lørdag 19 juni. Møt opp i god god tid.. Håper at det blir mange som møter opp ! ! Mvh Kurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2004 I`ll be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2004 Jag är med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2004 Jeg håper det hjelper og bytte plugger og luftfilter.. er det værre blir jeg ikke med.. Men er KLAR som faen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2004 du må da være med Ørjan, du må jo ta med Polo'n på bana.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2004 stopper kolonnen i elverum for å ta med seg flere biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2004 Eg kjem frå Gjøvik, men er ikkje så kjent... Korleis kjem eg meg til Olrud Auto??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2004 Opprinnelig postet av Yashar Ravasani stopper kolonnen i elverum for å ta med seg flere biler? vi kan sikker stoppe på statoil i Elverum, så kan vi plukke opp flere møt opp 08.30 på statoil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Eg kjem frå Gjøvik, men er ikkje så kjent... Korleis kjem eg meg til Olrud Auto??? Enkel vegforklaring hadde vore kjekt!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2004 Du kjører gmle veien fra br. dal når du begynner og nærme deg hamar så har du olrud city på høyre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 19, 2004 Opprinnelig postet av Kurt Melvold Lundquist Du kjører gmle veien fra br. dal når du begynner og nærme deg hamar så har du olrud city på høyre side. Fann fram eg gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2004 Vrt jo eit kjempe bra treff, 1. plass i Golf 3 klassen... Grattis!!!! Var litt skuffandes at så få tørte og prøve seg på bana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 24, 2004 Vrt jo eit kjempe bra treff, 1. plass i Golf 3 klassen... Grattis!!!! Var litt skuffandes at så få tørte og prøve seg på bana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Vrt jo eit kjempe bra treff, 1. plass i Golf 3 klassen... Grattis!!!! Var litt skuffandes at så få tørte og prøve seg på bana. ble også en 2. plass i a6 klassen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Vrt jo eit kjempe bra treff, 1. plass i Golf 3 klassen... Grattis!!!! Var litt skuffandes at så få tørte og prøve seg på bana. ble også en 2. plass i a6 klassen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...