Anbefalte innlegg

Har endelig fått tatt noen bilder av min Nye Golf gt Bensin.

Ikke de beste bildene. Men det kommer når været blir bra og nytt camera er på plass og seff 18" kommer på. No står det 17" vinterdekk på.

Har byttet over til Jetta grill. Jeg ble ganske fornøyd med resultatet.

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=7141

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med kjmpe fin Bil.

Du har all grunn til og være fornøyd med resultatet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil....

Har sansen for GT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil du har fått deg, gratulerer. Hvordan er trimmemuligheter på en slik en da? Når det er både kompressor og turbo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jaggu en rå bil som du kommer til og ha mye glede av! Hva er planer videre med den da??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt penere og forhåpentligvis i bedre stand enn Rockyen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fet bil: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke satt meg noen spesielle planer ennå utifra det jeg har gjort. Noen ideer om hva som kan bli bra? Trim er jeg litt i stuss på. Vet det har vært en del tull med Clutch og girkassene på de gten alt. Så er litt skeptisk... + at Garanti avdelingen hos Møller er mye mer frampå no når det gjelder trim som chip. Eller oppdatering på styreenhet. Dette kan kontrolleres. Men med oppdatering av styreenhet(ikke Chip brikke) skal den ha ca 200hk og 300nm påstår de som driver med dette. Det er vist noen gter som er trimmet. Hørtes ut på de at det har gått fint. Er no bare gått 1000km. Så får no vente litt til.

 

Men biler går bra fordi om. Helt utrolig å kjøre.

Vil anbefale denne sterkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.