#1 Skrevet Desember 16, 2006 Topic sier sitt. Er der samme delenummer på gasspjeldet på 97 A4 1.8T (AEB) og tilsvarende på 97 (98?) passat 1.8T? Saken er at jeg og en kompis har samme feilen på hver vår 97 A4 1.8T, da mest sannsynlig defekt gasspjeld. Disse er dyre ny, men han kompoisen min vet av delemotor fra en 97 passat 1.8T, der han kan få gasspjeld ifra. Problemet er bare at eneste han vet om motoren er at den er fra en 97 (kanskje 98) modell.. Ikke Motorkode eller noe som helst annet.. Noen som har sånt fint oppslagsverk som kan sjekke ut dette? Eventuelt tipse om hvor man får kjøpt gasspjeld billig (nye/brukte)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2006 gass-spjeldet er jo tillpasset motorkoden, ikke nødvendigvis biltypen...sjekk motorkoden på passaten også for å være sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2006 Derfor jeg tenkte om noen kunne sjekke om delenummeret var likens.. Er vell bare en type 1.8T si\om var i 97 passat? Ander nemlig ikke va denne heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2006 Passat har motorkode AEB opp til tidlig 99, er det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2006 Skal du få rett spjeld må du ha delenummer på det gamle spjellet Selv om det er AEB motor så er det levert flere typer spjeld. Har et spjeld som er flowpreppa liggende...gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2006 Du har PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...