Anbefalte innlegg

noen som kan "montere" oz opera i 19"/20"?

felger2.jpg

felger3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller noen som har bilder av lik bil med dei felgene på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen live bilder?

kan bli bra det der,hvor mye koster dei i 19"

og ca hvor mye kan eg få for mine 8x19" A8 replica,245/40 toyo dekk(nesten nye)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei,får ikje håpe eg tråkker i salaten nå,men tror OZ Opera 2 felgene er vanskelige å få fatt i,syns eg leste ein plass på forumet her at dei e gått ut av produksjon,men ta nå det me ei klype salt,kan barre være at eg har drømt det eller noge,men det er det sikkert nogen andre her som kan svare litt bedre på.

her e nå ett bilde eg fant av ein A8 me OZ Opera

Oz-Opera-20-Audi-A8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei,får ikje håpe eg tråkker i salaten nå,men tror OZ Opera 2 felgene er vanskelige å få fatt i,syns eg leste ein plass på forumet her at dei e gått ut av produksjon,men ta nå det me ei klype salt,kan barre være at eg har drømt det eller noge,men det er det sikkert nogen andre her som kan svare litt bedre på.

her e nå ett bilde eg fant av ein A8 me OZ Opera

Legg saltklypen tilside, OZ Opera er gått ut av produksjon ja. Dukker opp noen sett på ebay.de med jevne mellomrom, men ikke så ofte som før.

Ellers er det jo endel i Norge som skaffet seg slike felger på "salg" i fjor, så skal ikke være komplett umulig å få tak i et sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg fått reversert baksmell, hadde de vært mine....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.