#1 Skrevet Desember 16, 2006 noen som kan "montere" oz opera i 19"/20"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2006 eller noen som har bilder av lik bil med dei felgene på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2006 Ca sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2006 noen som har noen live bilder? kan bli bra det der,hvor mye koster dei i 19" og ca hvor mye kan eg få for mine 8x19" A8 replica,245/40 toyo dekk(nesten nye) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2006 hei,får ikje håpe eg tråkker i salaten nå,men tror OZ Opera 2 felgene er vanskelige å få fatt i,syns eg leste ein plass på forumet her at dei e gått ut av produksjon,men ta nå det me ei klype salt,kan barre være at eg har drømt det eller noge,men det er det sikkert nogen andre her som kan svare litt bedre på. her e nå ett bilde eg fant av ein A8 me OZ Opera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2006 hei,får ikje håpe eg tråkker i salaten nå,men tror OZ Opera 2 felgene er vanskelige å få fatt i,syns eg leste ein plass på forumet her at dei e gått ut av produksjon,men ta nå det me ei klype salt,kan barre være at eg har drømt det eller noge,men det er det sikkert nogen andre her som kan svare litt bedre på. her e nå ett bilde eg fant av ein A8 me OZ Opera Legg saltklypen tilside, OZ Opera er gått ut av produksjon ja. Dukker opp noen sett på ebay.de med jevne mellomrom, men ikke så ofte som før. Ellers er det jo endel i Norge som skaffet seg slike felger på "salg" i fjor, så skal ikke være komplett umulig å få tak i et sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2006 Er noen flerdelte Opera på Autodb.no som har ligget leeeenge tilsalgs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2006 hadde jeg fått reversert baksmell, hadde de vært mine.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...