Noen små stemningsbilder! (fra i fjor vinter)

Anbefalte innlegg

Slik skulle jeg ønske det var nå. Men bildet er fra i fjor vinter. Skal legge ut flere etterhvert. Samt filmer osv fra i fjor med kjøring av Volvo 360 og Audi UrQuattro :D

IMG_2580%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada jeg vet det ikke er en audi. Men likevel. JEG VIL HA SNØ!

IMG_2518%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lekt litt må man ha noe godis og mat. Shell ordner det :D

IMG_2541%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man to biler fulle av snø, og skal ut å filme snølek trenger man en liten vask for å fjerne all snø :D

IMG_2542%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se så vakker hun er! *savne* Håper "nye" eieren er snill mot henne.

IMG_2545%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lekt litt blir det fort mye snø rundt omkring :D

IMG_2550%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller man setter seg rett og slett fast i snøen :D

IMG_2741%20(Medium).jpg

IMG_2745%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre bekjente var også med å sladde litt :D Går stort sett ut av veien minst en gang om dagen! hehe, sats hardt og sitt fast :D

IMG_2875%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av mine første dager med drømmebilen.

IMG_1585%20(Medium).jpg

Og hvorfor ikke et bilde av Volvo 360'en jeg brukte som vinterbil når den ble min. Som dere kan se på andre bilder ble den mindre pen etterhvert.

IMG_2508%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilen til fotografen av alle bildene (Fredrik Paller her på forumet)! Feilhjulsnapper!!! (han har fått seg vinterbil med bakhjulstrekk nå)

IMG_2529%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der satt volvoen fast igjen ja!

IMG_2855%20(Medium).jpg

Og som dere ser. Mindre pen etter å ha knust front og radiator etter hardkjør i snøen. hehe (240 radiator og 240grill på 360! Pent? Tror ikke det nei!)

IMG_2856%20(Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil : : smil :

Ser moro ut, vil ha snø NÅÅÅÅ: mad :

og 360 er knallarti hærjebil egentlig: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune-Andre, bare sånn til info, så kan du poste 10 bilder (inkl smilies) i hvert innlegg, når bildene ligger på en ekstern server ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ere på tide at snøen kommer ja! er 3.5- grader her nede i Telemark nå. Porsgrunn. bare litt regn nå hadde det blitt knakanes fint:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja!!

snøen har komt litt her. Ligg sån ca i halvebygda, det er litt varierande rundt om kvar mykje da er. 205-45-16 sommardekk funke utmerket i det vetle snøføret da er no. Tok noen filmer og slikt igår, men blei ikkje noko bra. Blei betre idag, men dog uten film/bilder. Og eg kan bare sei at eg STORKOSE meg som førstegangs quattro eigar. Veit ihvertfal at min neste bil og skal ha quattro!:tilber:

Men eg stussa litt på da første bildet ditt, trådstarter. Volvo som dreg Urquattroen? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAEhaHE!

Morten: Ventet på den. Greia var at jeg måtte nappe Volvoen UT av en ENORM snøhaug. Og da passet det best å rygge den ut. hehe, har film fra det ble gjort skal se om jeg kan legge ut ettehvert. Vi fant ut når vi hadde dratt ut volvoen at bildet ville kunne bli veldig missforstått. :D *morro*

Beklager jeg la bildene i forskjellige tråder. Var en smule trøtt når det ble gjort og tenkte jo ikke så langt. Bare satt å trykka. Skal seff legge flere i en post en annen gang.

Er så utrolig morro med snø :D Gleder meg til den kommer nå og Audien er i orden :D Er 8 minus grader her på gardermoen (eller var i morges). Holder på å fryse ihjel her ute jeg. :P Skal legge ut noen flere bilder og slik etterhvert :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar meg den friheten å legge inn et stemningsbilde av en fin vinterveg.

med solskinn :)

sn.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må jeg virkelig si! DEN veien vil jeg prøve ut :P *savne snø*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor på hadeland.. masse fine "rally" veier gjemt bort på bygda gitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadeland ja. Hehe, der var jeg senest i går. Og skal muligens i dag, og kommer nok til å være der en god del fremover. Kjærestens hjemsted så da blir det jo slik. Var faktisk oppe å titta på en Volvo 360 der på søndag også. Må jo ha lekebil på veiene rundt omkring :D HhaeHAEa. Men skal se hva jeg finner etterhvert jeg da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke quattro lekebil nok a? hehe :P

synes det ikke gjør no at snøen ikke har kommet..

har bare framhjulstrekker..: gråter :

vintern i fjor var herlig med quattro, ble forelsket med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe så teit som å bytte ut en Quattro med FRAMhjulstrekk, også kalle det for vinterbil :P Hehe, men men. Du skulle kanskje ha en brukbar bil og ikke rent leketøy så :P Quattro er lekebil det. men 360' kan satses så bilens liv kan forsvinne uten at man bryr seg. Vil ikke ødelegge Audien. Volvoen skal sladdes så den havner av veien den, Slik det er. Audien skal sladdes der det er god plass og man kan vise alle volvotullingene at man skal ha quattro for å leke på store plasser.

Mao, Volvoen brukes på små veier uten bekymringer for hva som kan skje bilen. Audien er kosebil :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du sier noe der ;)

brukte audin litt som lekebil å.. som da vi var å så på hadelandsrally..så parkerte vi inni skogen der.. så kjørte vi løypa tilbake til brandbu.. hehe.. moro det gitt! med piggfritt..ikke no problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama prata om detta hadelandsrally greiene. Eller om det var søstera hennes. Husker ikke, men ihvertfal. Skal nok få lekt litt rundt der etterhvert nå :D Så hvis du ser en stor sort Audi 200, med god femmerlyd (3" eksos hele veien) samt resirk så du hører trykket slippes så er det nok bare jeg som leker :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.