Noen små stemningsbilder! (fra i fjor vinter)

Anbefalte innlegg

farge har du på den?! har sett en 200 avant på gran..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk linken i signatur. Den er sort. Og mye mulig det var meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, mere skal du få se. Må bare få motoren inn i bilen først nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe håper da det! du får tute hvis du ser en stygg gammel grå firkanta camry 85mod med sota bakruter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er forsovidt hele posten veldig oftopic. Men, det er ikke tilfeldigvis du som har et lite snowboard som spoiler? (hjemmemekk) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kamerat av meg..(litt nyere camry)

snowboarder var forøvrig mitt en gang i tiden :P

stygt som juling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yo Rune :D Gromme bilder ja..... Håper på snø snart jeg å, driver bare å slædder på glattisen her, og det er ikke så gøy når man plutselig treffer litt tørr asfalt:P

Men få inn motoren i audi'n din igjen så er du klar til snøen! Da skal vi ut å leke vettu pus ;):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nå skal jeg ta turen å hente ny clutch i morgen så skal alt være klart. Da er det bare å tre den neddi bilen igjen :D Skal nok ta meg en tur vettu Mikkel så kan jeg vise deg hvordan en 200 skal høres ut :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står på verkstedet sammen med en Ur -83, og en 911 C2.

ursnporsc.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D *savner uren* må ha meg ur igjen en dag. Forhåpentligvis ikke for lenge til. Har lovet meg selv, når jeg er ferdig i militæret skal jeg enten ha en UR, eller kjøpe meg en annen heftig bil. Men har veldig lyst på Ur igjen. Elsker rett og slett bilene. bare så utrolig synd jeg ikke hadde penger til å beholde den! :'(

Forresten Kristian:

Har nå ny clutch, nye motorfester, nyoverhalt topp, "ny" bunndel som har gått 112k, nye pakninger, reimer, strammehjul til reg reim, ny olje på girkasse, nytt ledningsnett til frontlys er kjøpt inn (tykkere ledninger, og releer), byttet oringer i hydraulikk pumpe, rens og "smøring" av skinn interiøret, nye sideblinklys på skjermene, nye fremskjermer kommer etter en liten skade pga feil bærebruer (ingen andre ting skadet) og nylakkering av hele fronten (fanger, skjermer og panser når nye skjermene kommer) osv. :D Så 200'en blir veldig veldig bra igjen. Gleder meg til å sette i motoren til uken (nå er det ingenting som kan hindre meg i å få det sammen lenger) også får det bare KOMME SNØ FOR HELVETE!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.