Ny Audi A4 - Bremsepedal blir hard

Anbefalte innlegg

Ja topic sier vel sitt.. Ny A4en til fadern er litt merkelig. Det har seg nemmelig slik at når jeg setter den fra meg for noen timer og kommer tilbake. Om jeg da står i en ørliten bakke triller bilen om jeg trykker inn brems og clutc samtidig. Bremsepedalen har da blitt helt hard og har ingen effekt før motor startes. Nevnte problemet hos møller, men det skulle hvist være slik? Stemmer det? Golf V kjører jeg også dagelig og den er ikke sånn.

 

Asbjørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ikke full kraft på bremsa før motoren er i gang, pga bremsekraftforsterkeren? Eller er jeg helt ute å kjører?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida mente ikke full kraft heller. Er bare det at det er ikke bremser i det hele tatt. Pedalen er helt hard akkurat som den blir om du stopper bilen og pumper pedalen hard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er slik på alle nye biler. Er motoren av så har bremsekraftforsterkeren ingen funksjon. Slet med å stoppe en liten Peugeot 207 i svak helling. Brekket var langt bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.