Anbefalte innlegg

Ikke fullt så dramatisk som topic sier, men da mine evner innen Photoshop begrenser seg stort sett til å sette på andre felger og sote ruter, lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å "montere" RS6 front og/eller lakke ned...?

På forhånd takk...: rolleyes

PS: den er senket etter disse bildene er tatt (med 2 MP kamera...)

Forslag til støtdempere som ikke koster skjorta mottas med takk! Ev. andre mods...

Bilde-021.jpg

DSC01019.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får bli en gang jeg har ALT for lite å finne på, for det er jo så fryktelig mye å sette seg inn i... Pussig sammentreff at jeg har fri til 2. juledag fra i morgen da....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig syns jeg det er pent å bare lakke ned:) kan jo bytte plasten i luftintaka med svart groooovt gitter, skal prøve dette, blir det drit er det jo bare å hive i søpla, billig er det også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså: RS6 fanger har jeg liggende, så det blir montert uansett (må bare pusse og sparkle litt). Men spørmålet er om jeg skal nøye meg med å lakke ned resten, eller om jeg skal ta skrittet fullt ut, og gå for komplett RS6 styling, med kanalskjørt og bakfanger? Tror egentlig det siste blir teit uten dobbel eksos, så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakfanger uten dobbel eksos blir kanskje litt rart ja, men du finner sikkert en a6 med dobbel eksos på vraken du kan bytte enderør på, se fint ut så slipper du for mye støy! har det på min, men skal bytte enderør, har orginalfanger lakka ned..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en a6 og lurer på det samme har sett et bilde av en a6 med kun rs6 front og lakket ned.den var blå a6 leiter etter linken nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas: tror det blir vanskelig med 2 potter, som jeg skal ha, hvis det blir noe av...

Chris: den bilen du sannsynligvis snakker om, er den bilen fangeren jeg har opprinnelig stammer fra. Så jeg regner med det er den samme, hvis den var RS-blå. Har sett kun tre RS-blå A6 4B: min, den (gikk på Oppdal før), og en 2004-modell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til den blåfargen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: :tilber: Da er det bestemt! Konge! Takk skal du ha ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.