Anbefalte innlegg

har prob, med å installere akte, får beskjed om at programmet trenger 1280x1024 screen for å åpne?? noen som vet hvor jeg finner noe som funker av akte eller etos? eller hva jeg skal gjøre med det jeg har... jeg har max 1280x800

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å kjøre virtuell skjerm på 1280/1024? Regner med at du bruker bærbar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1280*800 har jeg aldri hørt om .. skjermen din må være veldig wide den da...

 

Og virtuel skjerm???? aldri hørt om det heller.

 

Jeg har brukt et program som heter "PowerStrip" for å endre oppløsning på tv kortet mitt slik at jeg får 1:1 pixelmapping på lcd tv`n. Det programmet kan sette hvilken oppløsning du selv vil på pc`n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1280*800 er en ganske vanlig oppløsning på LCD-skjermer.

 

1280x800.jpg

 

Virtuell skjerm/oppløsning vil si at man setter en større oppløsning enn den fysiske størrelsen på skjermen. Når man beveger muspekeren ut mot kanten på skjermen, så skroller man over hele skjermbildet.

 

Litt avhnengig av skjermkort/driver om man kan gjøre dette, men men de fleste nVidiakort har man denne muligheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.