#1 Skrevet Desember 18, 2006 Da er det jaggu siste lokallagstreff i 2006! Vi stiller som vanlig på Arenum klokken 1900 for en prat. Jeg kan ikke love gløgg og grøt men vi kan sikkert se hvem som får mandel i motor`n! HIHI Så skulle vi bli sultene så tar vi og avslutter treffet med en bedre julemiddag på Daniels kebab/pinnekjøtt rundt 20.30! Får håpe så mange som mulig har tid til og stille i julemaset da! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2006 Jeg kommer med syncroen. gleder meg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2006 Ta gjerne på deg nissedrakten også da T! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2006 Jeg kommer med syncroen. gleder meg...... Bra Thomas ! Jeg stiller med quattroen, så da er det bare til å håpe på glatte veier ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2006 crap. jeg må på geilo å jobbe igjen - reiser i kveld. men dere får kose dere og god jul til alle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2006 Stiller som vanlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2006 Tror jaggu jeg stiller jeg og :-) Er det Arenum som ligger rett ved danmarksplass? Og så utover mot laksevåg? Dresskode? :-) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2006 mulig jeg stiller ochså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2006 Tror jaggu jeg stiller jeg og :-)Er det Arenum som ligger rett ved danmarksplass? Og så utover mot laksevåg? Dresskode? :-) hehe Stemmer det ja. Du tar til Høyre i rundkjøringen så ser du oss sikkert. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2006 Skal ut å feire bursdagen til kånemor... Blir ikke noe treff på meg denne gangen. Får prøve å stille sterkt i sesong 2007. God jul til gjengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2006 ARGH!!!! Jobber kveld i mårra som da betyr at jeg ikke er ferdig på jobb før kl 21.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2006 Stiller som vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 19, 2006 Kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2006 Gleder meg til julemiddagen på Daniels!! Tror jeg kommer til og bestille Pinnekjøtt i pita med ekstra salt og uten mais! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 19, 2006 Kommer ikke Jobb. Thomas: hvor lang i mm er pinolpærne vi har i skiltlysene bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 19, 2006 Hei sann Espen. Standard pærene er 31mm men jeg har satt inn 39/41mm på TT`n. Dette går helt fint! Skal du bestille fra dioder.no så gi meg en lyd da. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 19, 2006 Kommer kanskje: klø : Det er ikke sikkert jeg får tid:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 19, 2006 mmm hva på vei jeg kom til åsane, hva det så dritt vær så vi handla istede heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 19, 2006 Jeg måtte jobbe... Men stiller på neste års første treff: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 20, 2006 Julestress. Fikk ikke sjangs. Stiller første treff neste år. God Jul alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 20, 2006 Thomas: Hadde planer om å bestille nye pærer til skiltlys og parklys, men når jeg ser de tar 200 lapper bare for å sende så utgår det. SÅ lyst har jeg ikke på nye pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 20, 2006 Var på juleavslutning på skolen til guttungen... Stiller sterkere neste sesong, da med ny bil også:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 20, 2006 Thomas: Hadde planer om å bestille nye pærer til skiltlys og parklys, men når jeg ser de tar 200 lapper bare for å sende så utgår det. SÅ lyst har jeg ikke på nye pærer. Espen : Kunne tenkt meg å høre mer om dine erfaringer om haldex'en ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 20, 2006 Har ikke fått prøvd ut oppgraderingen orntli enda, er jo ikke snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 20, 2006 det er snø på totland.. 4,5 min fra nesttun.. syncroen min funker fant jeg nettop ut.. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...