Anbefalte innlegg

Hei, trenger noen tips om en 86 modell golf gti 16v, som ikke starter:

 

Når jeg vrir på tenninga slår ikke starteren inn, (jeg har bytta starter, så den er orden) og der er strøm på batteriet. Startkabler virker heller ikke.

 

Noen som har noen tips om hva det kan være?

 

Finnes det noen hoved sikkring etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, trenger noen tips om en 86 modell golf gti 16v, som ikke starter:

 

Når jeg vrir på tenninga slår ikke starteren inn, (jeg har bytta starter, så den er orden) og der er strøm på batteriet. Startkabler virker heller ikke.

 

Noen som har noen tips om hva det kan være?

 

Finnes det noen hoved sikkring etc?

 

Sjekk jordinga fra batteriet til girkassa.

 

Har du sjekka om du har +12V på innslaget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke +12V på innslaget til starter. Har også prøvd å trille den i gang, uten at det gikk? Er det noen som vet om det er en hovedsikring til tenningsannlegget ett sted? Eventuelt startrele som har gått? Misstenker tenningslåsen, kan det stemme? Det er vell ikke startsperre på denne bilen?? Fint hvis noen kan hjelpe: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke +12V på innslaget til starter. Har også prøvd å trille den i gang, uten at det gikk? Er det noen som vet om det er en hovedsikring til tenningsannlegget ett sted? Eventuelt startrele som har gått? Misstenker tenningslåsen, kan det stemme? Det er vell ikke startsperre på denne bilen?? Fint hvis noen kan hjelpe: klø :

 

ligger en el-del på tennigslåsen ja, meget mulig den er defekt. dra av kontakta bak på å mål gjennomgang fram til innslag, og om du finner +12V i en av de andre stikkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger en el-del på tennigslåsen ja, meget mulig den er defekt. dra av kontakta bak på å mål gjennomgang fram til innslag, og om du finner +12V i en av de andre stikkene.

 

Takk for hjelpen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen:)

 

btw: om du finner strøm og gjennomgang i den kontakta, er sannsynligvis el.delen defekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.