#1 Skrevet Desember 18, 2006 morn, driver å skal trekke om noen dørtrekk og lurer på om noen har noen tips til noe lim som egner seg til dette? takker for svar. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2006 du har ikke ett gott tips om hvor jeg skal få kjøpt billig skai? kan bruke sånn lim som du sprayer på synes jeg har hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2006 du har ikke ett gott tips om hvor jeg skal få kjøpt billig skai? kan bruke sånn lim som du sprayer på synes jeg har hørt du får kjøpt det i asker til en rimelig penge. tror det var 139,- metern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2006 Stinger sin spraylim funka bra i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2006 Casco sin kontaktlim fungerer veldig fint til dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2006 Stinger sin spraylim funka bra i alle fall Casco sin kontaktlim fungerer veldig fint til dette hvor er dette å få kjøpt? prøvde ut biltema sin istad.(anbefales IKKE) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2006 Stinger sin får du kjøpe hos bilstereosjapper. Kjøpte min hos BassBrothers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2006 http://installbay.no/index.php?cPath=67_68 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2006 Har akkurat lim skai i taket på den nye firmabilen og der prøvde vi også biltema sitt spraylim. men dette fungerte utrolig dårlig. Prøvde i stedet Würth sitt i stedet og med ett veldig bra resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2006 Annbefaler deg kontakt limet til Installbay. Har brukt det meste av produkter men dette er virkelig bra og holder seg bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...