#1 Skrevet Desember 18, 2006 det jeg lurer på er, hvor får en kjøpt nye dyser til 5'ern med k-jetronic?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2006 det jeg lurer på er, hvor får en kjøpt nye dyser til 5'ern med k-jetronic?? Møller har dyser. De koster rundt 7-800/stk. Hvis de har M12-gjenger på innfestingen til dyserøret har jeg fem stk liggende du kan få kjøpe. Kjørt ca 4.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2006 hva skal du ha for de da?? hvet ikke hvordan jenger jeg har på dysene nå, men det finner en sikkert fort utav når det blir lyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2006 hva skal du ha for de da?? hvet ikke hvordan jenger jeg har på dysene nå, men det finner en sikkert fort utav når det blir lyst. Du kan jo sende meg en PM med årsmodell og motorkode osv så kan jeg sikkert finne ut om de passer. Prisen blir vi vel enige om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2006 Jeg mener jeg fikk fra Sandnes Diesel elektro for noen år siden... Var litt billigere en Originalt. O ringer må kjøpes originalt. Hadde ikke kjøpt en gang til.. Men heller kjøpt et sett med brukte S2 dyser, dyseholdere fra S4, fuelrail og trykkregulator, temp og TPS sensor fra 034motorsport og en Megasquirt ECU fra glensgarage.com. Koster kasje litt mer, og det er en del arbeid - men en blir kvitt K-jeten og får en mye kjekkere motor med bedre respons. I know, har prøvd begge deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2006 Jeg har også nye dyser liggende. Passer til KU-motoren som står i 100 CS. Disse er vel fingjengede. Tror det er M12 uansett bare at dem er grov eller fingjengede. Jeg kjøpte feil og dem va grovgjengede og passet ikke. 2000kr så får du dem! Møller skulle ha 900kr pr stk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2006 Jeg har også nye dyser liggende. Passer til KU-motoren som står i 100 CS. Disse er vel fingjengede. Tror det er M12 uansett bare at dem er grov eller fingjengede. Jeg kjøpte feil og dem va grovgjengede og passet ikke. 2000kr så får du dem! Møller skulle ha 900kr pr stk! De nye dysene har M10-gjenger og kom rundt 86-87 på rekkefemmerne. Før det bruktes M12, men om det er forskjell på gjengestigningen på disse vet jeg ikke. Jeg har i alle fall de som er M12x1,5. De går billigere enn 2000, for jeg har ikke bruk for dem uansett. 1000 tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2006 takker for mange bra svar og gode tilbud. må bare finne ut hvordan dim det er på gjengene. er det en vanelig feil at dysene begynner å forstøve dårlig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2006 takker for mange bra svar og gode tilbud. må bare finne ut hvordan dim det er på gjengene. er det en vanelig feil at dysene begynner å forstøve dårlig?? Det begynner med at de forstøver dårlig ja, drypper gjerne mer enn det forstøver når du starter opp. I værste fall kan dysene tettes helt igjen, har selv hatt en femmer med to tette dyser. Den gikk litt dårlig kan man si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...