Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle stramme brekket mitt siden det er slakt.

må jeg virkelig ned med mellom akseln for å stramme den waieren?

det er jo så trangt der at jeg får jo ikke no fastnøkkel eller noen ting opp dit...

er det noe sted de selger så dyp 10mm pipe da som jeg kan tre over hele gjenge stanga. den må jo være flere cm dyp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke q. og da går det greit å justere med en 10mm langpipe med forlengere. så lenge du kommer til så er det vel likt som uten quattro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vel i utgangspunktet ikke være nødvendig siden det skal stramme seg automatisk i calliperen, det er ett vanlig problem på vag at disse setter seg med tiden. Går sikkert an å stramme waieren så lenge til du får skiftet calliperene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok kaliperne som er gåen ja. Typisk...var sånn på min oxå. Hjelper å plukke ned å smøre opp kalipperen.... men husk, bruk brekket ofte..da unngår man problemer..ei stund iallefall:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fyller åpningen mellom 'kammen' og caliperen med kobberfett ved hvert hjulskifte, og rengjør og bytter fett (hvis jeg husker..) hver gang. Har ikke satt seg fast på over 4 år. (sitter sikkert når jeg kommer ut og skal hente bilen etterpå) : rolleyes :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm takk for info jeg viste faktisk ikke at de skulle selv stramme...

får plokke de av og smøre de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står fin fix på nordicaudi.com som viser en bra løsning!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.