Forskjell på Xenon lyktene...

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere har en teknisk forklaring på hvorfor den ene av to xenonlykter av og til har ulik farge? Et konkret etsempel kan være at den ene lyser skikkelig blått mens den adre er mye gulere.. Pæra? Strømforsyningen? Any clue?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med det samme på min bil, og har sett det både på Audi og Merce. Men har aldri funnet ut av det selv... Fint om noen har tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere noen gang byttet ut en av lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene lykten har en tendens til å gå, hør med din lokal VAG pusher og hør om du kan få det på garanti, kjenner fler som har fått det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Har dere noen gang byttet ut en av lyktene?

 

Bege lyktene mine er helt nye. Samme med tennerene. Kun pærene er gamle. og det blir ingen forskjell om jeg bytter om på pærene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyst sannsynlig har nok en av de gamle pærene ryki. De nye pærene som selges nå er uten kvikksølv og lyser ikke lenger like blått. Slik er det ihvertfall hos MB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan jo være pærene. Men det er jo rart for ingen av lampene er byttet og i tillegg er det slik som beskrevet over, altså ingen forskjell om pærene bytter plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilleggsinfo...

 

Alle biler jeg har sett det på (i tillegg til min) har problemet på høyre side.:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dere søker på Nordic Audi forumet leste jeg noe slikt der. De har en dame som jobber hos Osram eller noe som forklarte dette i en tråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.