Veldig lite varmeapparat (hvor få tak i)?

Anbefalte innlegg

Vi som bygger banebiler tenker jo på vekt men vil også se ut av bilen ved regn og lave tempereraturer.

Hvor få tak i minst mulig, og kanskje elektrisk varmeapparat og putte i Einseren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mere sånn den siste jeg tenkte på...må være diskre plassert da finish er viktig også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså du er blitt kravstor på dine gamledager....

Jepp ;)

De 2 siste nærmer seg det jeg er ute etter.

Koster jo veldig mye mindre enn jeg hadde trodd, så det er bare å teste om det fungerer.

Takker alle sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel...hvis du har tenkt å kjøre f.eks på Sigdal så tror jeg du kan glemme disse små rørviften. De vil ikke gi stort varme.

Da jeg jobbet på Maritim hadde vi noen kjekke små vifter som er ypperlig til dette bruket...bortsett kanskje fra monteringen da...

Ta en titt på denne. Gjør en mye bedre jobb en de andre og kobles på kjølevannssløyfen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på denne her jeg, men tenker du på slike som du kan kople til evt. slike ventilasjonsrør/slange på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på denne her jeg, men tenker du på slike som du kan kople til evt. slike ventilasjonsrør/slange på?

Tenkte på ett par sånne små som blåser opp på frontruta ved dugg.

Og ikke minst blåse litt når det er 40 grader inni bilen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar opp denne tråden, da dette er aktuelt for meg nå.. Noen som har noen andre forslag, f.eks i likhet med denne? : http://www.maritim.no/product.aspx?id=13568&groupkey=009003010

Gjerne en som varmen kan justeres..

På denne kan i hvert fall varmen justeres...i 3 trinn. Dvs. det er egentlig viftehastigheten du justerer da...og da føles det som om det er varmen du stiller på.

Vær OBS på at denne viften gir 10 kW...og det er forferdelig mye varme...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.