#1 Skrevet Desember 19, 2006 Hmmm... Noen som vet hvor jeg finner denne kontakten på Pasaten? Dette er en comfortline, uten ac etc. Mvh Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2006 Ligger under en av gummilappene eller hva det er i midtkonsollen, ikke langt fra brekket.... Hvis du skjønner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2006 Tusen takk. :-) skal se der så snart bilen er hjemme igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2006 Hvis du setter en 20kroning nede i myntholderen i midtkonsollen og prøver å ta den opp igjen, finner du fort ut hvor kontakten er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2006 Der var kontakten gitt, så bra! Dette kunne jeg like. Tusen takk!! Da er det bare å finne rette programmet for pc'n å komme i gang her. Forresten, kanskje noen dere vet hvor jeg skal finne det også? Jeg har jo ikke peil så jeg må jo lete litt om jeg ikke får noen tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...