Anbefalte innlegg

:confused: Hei,

 

ganske ny her på forumet, lurte på om det var noen her som kunne assistere litt.

 

Har en 92 Passat GT G60 Syncro, som ABSen aldri har fungert på så lenge jeg har hatt bilen. Nå vet jeg ikke om det er en sensor som ikke fungere eller noe annet, men idag fant jeg ihvertfall lampa som skal lyse når det er noe galt. Den hadde falt ut av soklen sin og lå i dashen, men pæra er gåen.

 

Fungerer ABS selv om den varsellampa ikke er koblet til? Hva er neste skritt i sjekk prosessen?

 

Har hørt det er mulig å bruke voltmeter på de to pluggene som kommer ut ved gearspaken, det er ihvertfall der man kan koble til pc ved bruk av VAG-COM. Noen som har prøvd?

 

Takk!

 

Forresten, noen som vet hvilket rele som har plass NR.6 på denne modellen bil?

 

Takker for alle svar! :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Rele nr 6 får jeg opp varsellys, motsvarende sikring 17.

 

Tror neppe du får ut noe resltat uten vag1551/2 eller vag-com, men for og teste om følerne gir signal, kan du måle spenningen hver hjulføler gir når du sveiver hjulet rundt, regner med at du da skal måle ca 1 volt. Tror at kontroll lampa må være i orden for at systemet skal fungere.

 

Tor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.