Anbefalte innlegg

vilken dekk dim er perfekt på polo 2000 mod hvis jeg skal ha 16"lurer på nye vinterdekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vilken dekk dim er perfekt på polo 2000 mod hvis jeg skal ha 16"lurer på nye vinterdekk.

205/40 16 er nok det beste kompromiss på Polo 6N. Evt 195/40 hvis bilen er senket mer enn 60mm. Men om du får kjøpt disse dim i vinterhjul er jeg mer usikker på.

Du kan også bruke 195/45 16, men det kan subbe litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/40-16 er det beste valget til Polo (Etter 215/35 da.. men da må en jo ha breede felger også : rolleyes ). 205/40 går, men ville heller satsa på 195... Men tviler på at du finner dissa dimensjonene i vinterdekk. Åsså må du jo tenke på at det kommer en sommer også.. Å skal du ha noe fetere da, må du jo opp i 17", som vil bli litt for stort på Polo.

Sats heller på 14" på vinter å kost på deg feete 16" til sommern.. :)

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 195/50-16 på min 9N polo :) Veldig fornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er større hjul på 9N enn på 6N og 6N2.. Det er egentlig en litt "teit" dim på 6N... hadde vært mye lettere å få tak i "porr" dimensjoner om det hadde vært likt som på 9N...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.