Audi'en min stoppet og ville ikke starte igjen

Anbefalte innlegg

Først når jeg kjørte ut av garasjen på morran idag, så gikk den og starta som en klokka, så kjørte jeg til jobben, og etter en times tid kjørte jeg en tur. og når jeg skulle starte den igjen da, så ville den ikke.: mad : . var ikke noe tegn til fusking eller noe før dette.. Noen som har noe peiling på hva som kan ha skjedd?

Mvh Alexander Kristiansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistenker at denne skulle vært i teknisk-mekanisk.

Spenning på betteriet?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra spenning på batteriet:P.. Det er en Audi 100 2,8. 93 mod. Noen aning på hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på min 2,8l, men min starta igjen etter noen forsøk. og da jeg stoppa den ville den ikke starte mer... Har vel aldri fått noe forklaring på hva som kan være galt, men håper også på svar. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ikke være dårlig kontakt en eller annen plass i det elekstriske da?

Skjedde noe lignende med en Opel Astra jeg hadde. Når jeg kjørte den virket den helt fin, så når jeg skulle starte den igjen etter å ha stått i haltime-time ville den ikke. Fikk den på verksted, og de rigla på litt kontakter, så startet den igjen. Fann aldri ut hvor det var dårlig kontakt. Men alt var som normalt i ettertid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg skjedde samme. da hadde coilen tatt kvelden. Var litt humørsyk. Ene dagen startet den neste dagen ikke. Ny coil og alt funker fint. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperra som har kødda seg?! vett ikkje heilt koss den er på din bil, men gamlingen hadde samma problemet,dette va då ein caddy. Koblet vekk start sperra å alt funka fint:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coilen røk på broderns Passat i dag også, men det kan vel ikke være det som er problemet på en 2.8 da den har 3 coiler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skjedde på min også, men jeg fikk et lite klikk når jeg starta.

Da var ledningen eira bort.

Den til starteren. nada liv før jeg brukte utrolig mye vold for å få start :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viste seg at det var bensinpumpa som hadde tatt kvelden på min bil iallefall.. Så da blei det 5500,- på den, inkl arbeid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat samme skjedde med min midt i oslo, måtte låne en bil å kjøre til møller og kjøpe ny.

kosta meg 1700 kr, arbeid gjort på en halvtime selv;) faen for en pris du fikk av møller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blei jeg lurt! men men.. hehe.. Fikk prisen og arbeidet gjort av Nordlie Auto i Moss, så da er det kansje lurt og bruke noen andre en annen gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.