#26 Skrevet Juni 21, 2004 Flere bilder på denne linken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 21, 2004 Likte spesielt dette.. Finnes i 1024 og bedre kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 21, 2004 Mitt bidrag: http://213.184.217.124/vacn-h04/ Har også fra Bug Run 2004: http://213.184.217.124/bugrun04/ og fra SCC 2004: (Luftkjølt): http://213.184.217.124/scc04/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 21, 2004 ligger noen bilder her også Bilder vaaler 04 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 21, 2004 Etter treffet hadde vidar, TomRune og jeg en liten photosession på gocartbanen. 3 små blå i flott positur kan sees av de som vil. Resten av bildene HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 21, 2004 Sikkert ikke så mange som vet det, men det er luftfilteret som sitter i den intercooleren.... http://213.184.217.124/vacn-h04/vacn-h0444.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 21, 2004 Mine innslag fra VACN@Våler2004 finnes HER Og som Mattis skriver så er de siste bildene av den lille photosession vi hadde etter treffet. Opprinnelig postet av Mattis Wang Etter treffet hadde vidar, TomRune og jeg en liten photosession på gocartbanen. 3 små blå i flott positur kan sees av de som vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 22, 2004 De to jentene satt i en sort 3 dørs golf to med chrom M3 speil og G60 motor (tror det var G60), siderutene var tonet og den hadde godsenk og Borbet T 16" hjul om jeg ikke husker helt feil. I tillegg var det chrom netting i RS2 frontfangeren, også skåret ut og satt i netting bak frontskiltet. Men ja, søte var de da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 22, 2004 Takk for mange fine bilder. Gøy å se slikt for oss som desverre ikke kunne være der. Så ut som et bra treff. Forresten; Rocco'en til Kopperud er bare helt fantastisk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 22, 2004 Under "Galleri" på våre hovedsider finner dere også muligheten for å legge inn bilder til dette treffet nå. Egen kategori for treffet er opprettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Hvis noen er bekjent av disse så får de bare si ifra! Kjenner iallefall ho i førersetet...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Kjenner iallefall ho i førersetet...... De var sykt fine.. si ifra hvis de har lyst på en duplotur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 22, 2004 hold deg til "vaskekona" du Mattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang De var sykt fine.. si ifra hvis de har lyst på en duplotur Eller S3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 22, 2004 ... eller kanskje dem har type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 22, 2004 Nå ble det mye prat og LITE bilder folkens... Hold dere til topic eller lag en "BABE"-tråd !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 22, 2004 Er det noen som har noen film fra noe banekjøring da? Kunne vært litt kult med det også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 22, 2004 her er noen av mine bilder fra helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 22, 2004 og noen fra de 3 blå sin fotosession: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 22, 2004 Har omsider fått lagt ut ett og annet bilde jeg også. HER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 22, 2004 Har et par jeg og: Dette er visst en stavangerkar som prøvde desperat å live opp teltet på lørdagen C.B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Christian bjerga Dette er visst en stavangerkar som prøvde desperat å live opp teltet på lørdagen så ukjent ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 22, 2004 Ikke fra Stavanger, han er en av Gaupne-gutta fra Sogn tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 23, 2004 Er det bare meg, eller har R4R gått fra å være rå og pen til "bare" å være driitrå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 23, 2004 dette var ikke R4R, men Prosjekt 2 R4R ferdigstilles vel(?) etter at tak og panser er blitt karbon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...