#51 Skrevet Juni 23, 2004 Det er en Lars som eier denne bilen, sjekket utstillingslappen.. Synd at Tommy sin ikke var med, synes jeg så en plass at den var bremset i Sverige men..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 23, 2004 Tommy sin kommer vel når, som det ble nevnt, tak og panser er ferdig.. Forsto det som at panser og tak er laget i karbon, men at resultatet var så dårlig at det måtte gjøres på nytt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 23, 2004 Mulig JT (Ewing? ) Kopperud kan fortelle litt mer om dette? Hvertfall ikke på nytt slik jeg forstod det, men Tommy hadde vel fått litt hakeslepp når han fikk bilen fra modifisering, var noe med finishen eller noe. Mulig alt blir lakkert opp (slik jeg håper da tofarvet blir krasj synes JEG da). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 23, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Ikke fra Stavanger, han er en av Gaupne-gutta fra Sogn tror jeg? Kan godt hende, jeg hørte ikke han snakke så mye . for å si det sånn. Denne utgaven av R4R`n synes jeg var gjennomført rå, eneste som manglet var røde silikonslanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 23, 2004 Opprinnelig postet av Christian bjerga Kan godt hende, jeg hørte ikke han snakke så mye . for å si det sånn. Han var flink da, han mista ei ølflaske i asfalten og begynte å plukke opp glasskåret med bare henda. Plutselig så kom han med en piasavak-kost og sopa opp resten.*imponert* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 23, 2004 Opprinnelig postet av Christian bjerga Kan godt hende, jeg hørte ikke han snakke så mye . for å si det sånn. Denne utgaven av R4R`n synes jeg var gjennomført rå, eneste som manglet var røde silikonslanger. er nok ikke noe R4R dette her, men prosjekt 2 som gutta driver med.. Gamle motoren til tommy som drar maskina framover, så sånn sett burde den funke.. R4R kommer nok i løpet av året;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya Gamle motoren til tommy som drar maskina framover, så sånn sett burde den funke.. :rolleyes: :rolleyes: Joa, det funker når det først funker iallefall... Men jeg må ærlig innrømme at jeg liker den søte lilla fremfor denne sorte og røde. Gleder meg til å se R4R ferdig... Men tilbake til topic; Noen som har flere bilder og muligens noe videoklipp? Vet det er film av din Jonas, i det du holder følge med en S4 rundt banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 24, 2004 Må si meg enig, 355 bakfanger tror jeg aldri vil se pent ut på noen Audi... KRS, ja jeg synes du skal gjøre slik du skrev i PMen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Må si meg enig, 355 bakfanger tror jeg aldri vil se pent ut på noen Audi... 355 og 355 fru blom.. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 24, 2004 hva vil du kalle det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya er nok ikke noe R4R dette her, men prosjekt 2 som gutta driver med.. Gamle motoren til tommy som drar maskina framover, så sånn sett burde den funke.. R4R kommer nok i løpet av året;) Så rimelig kurant bygd ut motoren. Rått det tørrsumpsystemet. Satt en innovative gt66 på denne da... Rimelig svær snurre som vel klarer rundt 800hk. (overkill på en 1781cc?) syns det så ut til å lagge endel jeg da... så ikke sånn kjempe kjørbart ut. Kom ikke før rundt 5500rpm... Ut fra sjikanen på depostrekket var det veldig sånn "baaaaaahhhh *vente*->vroooom" Men, så er jo ikke dette noe "bruksbil" for å kjøre på jobb lengre da... Lukta "sintbensin" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim hva vil du kalle det da? Rieger sportline? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 24, 2004 greit nok, men man kaller en RS4 kopi for RS4 fanger.... derfor velger jeg å kalle det 355 bakfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim KRS, ja jeg synes du skal gjøre slik du skrev i PMen Tenker du på damene igjen nå Ola? hehe Noen som vet hva slags felger og dim som satt på denne AudiSentrum bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim greit nok, men man kaller en RS4 kopi for RS4 fanger.... derfor velger jeg å kalle det 355 bakfanger Må si meg enig med Mattis her. regner med det er Ferrari 355 du sikter til, og den ligner ikke mye på hvordan en slik ser ut bakfra ihvertfall.. Sier vi 360 så skal jeg være litt mer enig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 24, 2004 wops, hehe ja den 360en. Er ikke så inni Ferrari modeller KRS; igjen..? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 24, 2004 Jeg savner bilder av biler i fart på banen, noen som har? (sånn Andreas S. nå ble det vel rett?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Tenker du på damene igjen nå Ola? hehe Noen som vet hva slags felger og dim som satt på denne AudiSentrum bilen? Anterra 323, tror det var 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 24, 2004 10"x18" Jeg har ca 12min film fra banen og rundt som jeg kan se om jeg får lagt ut, er helt ny på det med redigering og greier så vi får se hvordan resultatet blir, det er jo et problem med serverplass og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Per Arne Synstnes Anterra 323, tror det var 18" Jepp 18"!! Mener satt 265/35/18 dekk på den. Greide så vidt å type det på bakdekket (pga av den goe klaringen til skjermen ) og samme dim foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Jepp 18"!! Mener satt 265/35/18 dekk på den. Greide så vidt å type det på bakdekket (pga av den goe klaringen til skjermen ) og samme dim foran Litt lettere å fylle ut skjermen med hjul når man har slike "strøkne" hjulbuer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Jepp 18"!! Mener satt 265/35/18 dekk på den. Greide så vidt å type det på bakdekket (pga av den goe klaringen til skjermen ) og samme dim foran Litt lettere å fylle ut skjermen med hjul når man har slike "strøkne" hjulbuer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Jepp 18"!! Mener satt 265/35/18 dekk på den. Var det ikke 245/35 da? Mulig jeg har feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Jepp 18"!! Mener satt 265/35/18 dekk på den. Var det ikke 245/35 da? Mulig jeg har feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen så ukjent ut... Er han her frå gaupne??? Hmmm... Er nok ikkje det, men kan vel være ein som kom ilag med oss... Må berre understreka at det er svært få som drikk fra Gaupne, me er kjent for å Spytte I Glaset!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...