#1 Skrevet Desember 19, 2006 Heisann fant dette på wortex forumet, er dette rette veien å gå, og kunne noen oversatt det til brukandes norsk for meg 1. Roll down window. 2. Remove trim on front of handle. 3. Loosen rear big screw located in door jamb. 4. Loosen front screw in front of handle. 5. Remove rear screw, keeping track of the washer becasue you'll need it for the new handle. 6. Remove front screw, keeping track of it because you may want to reinstall stock handle 7. Super glue rubber trim to the base and the front of the handle. Not only will installation be easier, but the rubber won't ever move. 8. Insert front of handle, then slide rear of handle into place, put washer supplied with handle and factory washer on to big screw, thread into base of handle, and tighten. 9. Pull gently on handle to test. If it does not pop the door easily, reach into the car, open the door, unscrew the big screw, pull handle out, turn the plastic screw thing a whole turn, then go back to step 8. Repeat the process until the handle works perfectly. It might take 30 minutes or more per handle depending on how well you want them to work or how good your luck is. Good luck! mvh Frode Molland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2006 1: rull ned vinduet:) 2: ta av dekorlista på dørhåndtaket 3:skru ut skruen på dørkarmen 4:Skru ut skruen framme på håndtaket 5:skyv dørhåndtaket fram, dra ut bak og vipp det utover for å få det løst framme 6:Lim fast pakningene på håndtaket 7:monter i motsatt rekkefølge av punkt 5 8:test håndtaket. virker det dårlig må du ut med håndtakert igjen å justere på den store hvite plast skruen. sånn cirka sånn. er egentlig veldig enkelt å skjønne når du står der å skrur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2006 Hei Får ikke sett på den nå, pga kona har den på jobb nå jeg får kanskje ta en titt på den i morgen kveld, gidder ikke kl 2230 siden jeg skal opp 0445 igjen Takker igjen mvh Frode M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2006 Eller, skru ut skru som er i døra, ta ut håndtak, sett inn nytt, skru inn igjen skruen, se om det virker evt. juster litt veldig enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2006 Fremme kan det hende du må ha 2 skiver på feste skruen. Det var jeg borti. De ble hengende ute pga skruen gikk for langt inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...