Justertbart senkesett (G4 GTI)

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter rustfritt justertbart senke sett, pris spiller ingen rolle egentlig bare det er overkommelig ( max 10lapper )

Noen som har en idee om hva som er best til en 4er gti ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter rustfritt justertbart senke sett, pris spiller ingen rolle egentlig bare det er overkommelig ( max 10lapper )

Noen som har en idee om hva som er best til en 4er gti ??

jeg hadde kw v2 på min gti jubileum, absolut å anbefale, man har komfort samtidig som det er stivt. men det koster litt da, 12 lapper ca, 10 for variant 1.

Ellers har du jo supersport og vmaxx, fk.

Kun erfaring med supersport her, bra sett til prisen, men kan være sykt stivt om du foretrekker litt komfort da..

Ellers ternger du nok bytte stabstag foran om du har tenkt å senke mere enn 40mm som jeg regner med du har: smil :

r32 stabstag og r32 lenkearmer er noe du kan kjøpe, fåes hos møller, delenummer til alt du trenger ligger ute i en egen tråd her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde FK Silverline på min 4`er Golf, var sånn delvis fornøyd med det. Det var på en måte stivt nok, låg bra i svingene, men ble likevel ikke helt overbesvist. Hadde vel kanskje litt for høye forventninger.

Har mye mer positivt å si om KW, har Ver. 1 nå og det syns jeg fungerer meget bra. Koster 2 lapper med, men er verdt hver ei krone. Jeg sier kort og greit; gå for det!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om det blir kw var2 da, de 2 ekst lappene er det nok verdt :) peil på hva stabstag koster ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelsenter er eneimportør på KW i Norge..

Send en e-post eller ring å hør med dem..

Har og har hatt KW på alle bilene mine, og kan ikke si noe neg. om det..

Mvh Endre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om det blir kw var2 da, de 2 ekst lappene er det nok verdt :) peil på hva stabstag koster ?

ligger pris pg delenummer på r32 stag her ett sted, søk og du vil finne:)

mener prisen var rundt 1400kr for staget, 700kr for lenkearmene, fåes hos møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertlig takk for all hjelp, blir å bestille kw v1 tror jeg...

+ dette

Stabilisator 8N0 411 305 D

Stang 1J0 411 315 D

Mutter 4stk N 015 081

Klammer 2stk 1J0 411 336 D

Gummimetallager(2stk) 1J0 411 314 R

Stang 1J0 411 316 D

Lurer på om det vil se bra ut med disse felgene ?

golf.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.