#1 Skrevet Desember 19, 2006 Man begynner med en Golf 4 2.8-24V, hentet ut fra en tidligere ombygd TAS-VW Golf 2, også konvertert til Syncro. Legg til enda en 2.8-liter, denne fra en Seat Leon Cupra Finn en liten, søt, hvit VW Lupo! Og stapp alt på plass, bruk brekkjern om nødvendig. En gal fyr fra Kroatia som bygger denne, tråden oppdateres på Volksforum.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2006 Jaja, vi har jo skutt mennesker til månen, og fått de velberget ned igjen, men at denne karen her sto i rusegropa da det tok av, er det vel liten tvil om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2006 Det man kaller overmotorisert ??? TULLING kaller man slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2006 Haha!! Stå på, sier nå jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2006 Vis han i det hele tatt får det der til å gå.. Fyyyyyy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2006 Det man kaller overmotorisert ??? TULLING kaller man slike Det gjere me ikkje !!! Kun tøft dette Godt at noko gidder å prøve å gjere noko anna en alle andre.... : rock : : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2006 Jaja, vi har jo skutt mennesker til månen, og fått de velberget ned igjen, men at denne karen her sto i rusegropa da det tok av, er det vel liten tvil om. Konge kommentar Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2006 Jaja, vi har jo skutt mennesker til månen, og fått de velberget ned igjen, men at denne karen her sto i rusegropa da det tok av, er det vel liten tvil om. Er nok rettere å si at det var slikt pågangsmot som fikk oss til månen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2008 Ser ingen overlading?? Kommer nok senere kansje? hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2008 blir nok ingen overladning, å grunnen til at han har valgt 2 motorer er fordi han sa det ble billigere da han hadde den ene fra før, å etter hva jeg vet så er ikke denne å se på veien enda!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2008 Ser ingen overlading?? Kommer nok senere kansje? hehe... skal han få til bakkestart her, må det nok overlading til ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2008 Ok, så har jeg forstått det rett? Skal han ha to motorer, en forran og en bak, og 4 hjulstrekk da eller? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2008 Ok, så har jeg forstått det rett?Skal han ha to motorer, en forran og en bak, og 4 hjulstrekk da eller? Mvh det stemmer;) også har han jo enorme bremser på den kjærra også trukke han får på noe mindre en 16" men skal se om jeg finner bygge tråden på clublupo.co.uk i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 31, 2008 Har fulgt med denne prosjekt tråden inne på vwvortex.com en god stund. Meget gromt prosjekt. Blir spennende å se når han blir ferdig! http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2970226 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg er snart halvveis i den originale byggetråden på VW Club Croatia nå. SYKE SYKE MANN!! Kommer jo til å bli 10 ganger så mye power i den der som i en vanlig Lupo.. http://www.vwclubcroatia.com/forums/index.php?showtopic=3866 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2008 Er den ferdig nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 31, 2008 var ikke ferdig før jul på clublupo ihvertfall, kan hende han ikke har oppdatert der. skal inn å finne tråden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 31, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=f7o88PMGFSw&mode=related&search 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 31, 2008 Får ikke linken til å virke jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 31, 2008 funket her? gå på http://www.youtube.com og skriv inn lupo w12 er bare en film der.. merkelig nok;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...