Anbefalte innlegg

Har en A6 99 mod

 

Synes lysa er dårli på bilen, spesielt nærlys..men fjernlysa er heller ikke bra..skifta pære på fjernlys til osram +50%..ble noe bedre da

 

Nærlysa er linselys der har jeg ikke bytta pærer..de er veldig svake: klø :

 

Spenninga er bra og lyktene ser bra ut...

 

Noen tips??

 

mvh ingmar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en A6 99 mod

 

Synes lysa er dårli på bilen, spesielt nærlys..men fjernlysa er heller ikke bra..skifta pære på fjernlys til osram +50%..ble noe bedre da

 

Nærlysa er linselys der har jeg ikke bytta pærer..de er veldig svake: klø :

 

Spenninga er bra og lyktene ser bra ut...

 

Noen tips??

 

mvh ingmar

 

Kjøp deg Xenon ettermontering sett, gjorde dette på begge mine A6 er jeg har hatt det siste året, siste er samme modell som den du har, lysene er noe helt vanvittig bra. Koster 2300,- pr sett, kjøper du 2 har du jo bi xenon.

Skiftet først bare på nærlys på min bil, men da var jo nesten fjernlys helt ubrukelig, så jeg kjøpte like godt et sett til : smil :

 

Det er så stor forskjell, at du tror det ikke før du får se det, også er det jo bare plug and play. du har H1 i nærlys og H7 i fjærnlys.

begge settene har jeg på lager i 6000Kelvin, noe som gir ett skikkelig blåhvitt lys =)

mvh

lars

PS: kan treffes på 91570007 hvis du lurer på noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en svakhet på disse bilene? Har en 2001 A6 i familien, og nærlysene kan nesten sammenlignes med en gammel Ford Sierra :(

Fjernlysene er akseptable, men bare såvidt. Prøvde å skifte pærer, men det hadde liten effekt.

 

Synes det er svakt av Audi å levere en bil med så dårlige lys. Med så mye regn som vi har hatt på Vestlandet i det siste, er det absolutt en nødvendighet med gode lys!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en svakhet på disse bilene? Har en 2001 A6 i familien, og nærlysene kan nesten sammenlignes med en gammel Ford Sierra :(

Fjernlysene er akseptable, men bare såvidt. Prøvde å skifte pærer, men det hadde liten effekt.

 

Synes det er svakt av Audi å levere en bil med så dårlige lys. Med så mye regn som vi har hatt på Vestlandet i det siste, er det absolutt en nødvendighet med gode lys!

 

Er vel ikke noe særlig gode lys av disse linselysa, men blir en STOR forskjell med xenonkit, Ville ikke vært foruten, og det var verdt hver ei krone: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard problem på VAG. For lite strøm på lampene. Har fikset dette på en Skoda Suberb, min 200 og mamma's golf 3. På 200'n hadde jeg spenningsfall på 3 volt fra batteri. Er for langt og for små ledninger, dette fikser du med to releer og litt ledning...koble +'n rett fra dynamo og inn til relee. Også finner du styringa til lyse som kommer fra bryter'n inni bilen. Så går den på releet. Også når du drar i bryter'n inni vil releet gi strøm, og du får rett fra dynamo'n og i lampa...

 

 

Veldig dårlig forklart men :o Funker som faen. Lyset på disse bilene ble helt hvitt i forhold til før. Superb'n har linselys også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mamma's golf 3. På 200'n hadde jeg spenningsfall på 3 volt fra batteri.

 

Samme så jeg på modern's Vento, pluss mine 2 Audier. Ventoen fikk knallbra lys etterpå (relativt sett - lyktene suger! Spes fjernlyset), selvfølgelig med slike +50% pærer i tillegg til releene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme så jeg på modern's Vento, pluss mine 2 Audier. Ventoen fikk knallbra lys etterpå (relativt sett - lyktene suger! Spes fjernlyset), selvfølgelig med slike +50% pærer i tillegg til releene.

 

synes dette er veldig dårlig av audi som bilfabrikant..er jo snakk om sikkerhet både for sjåfør å fotgjenger..

 

Til eksempel er lysa på volvo å saab 10 ganger bedre en på audi..skjønner ikke dette...

 

med xenon får vel de fleste biler bra lys men lysbildet er jo likeså viktig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har xenon i min 2000 a6 ..rævva lys der også synes jeg. Må man bytte ballast og pærer for å få noe mer show her eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte xenon på min S4 C4 for ca en måned siden. kjempe fornøyd. Er som noen andre her sier, det er verdt penga : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller du kan kjøpe de av meg for 1800 ink frakt

 

 

Kjøp deg Xenon ettermontering sett, gjorde dette på begge mine A6 er jeg har hatt det siste året, siste er samme modell som den du har, lysene er noe helt vanvittig bra. Koster 2300,- pr sett, kjøper du 2 har du jo bi xenon.

Skiftet først bare på nærlys på min bil, men da var jo nesten fjernlys helt ubrukelig, så jeg kjøpte like godt et sett til : smil :

 

Det er så stor forskjell, at du tror det ikke før du får se det, også er det jo bare plug and play. du har H1 i nærlys og H7 i fjærnlys.

begge settene har jeg på lager i 6000Kelvin, noe som gir ett skikkelig blåhvitt lys =)

mvh

lars

PS: kan treffes på 91570007 hvis du lurer på noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.