#1 Skrevet Desember 20, 2006 Fant et bilde av Riegerstylingen til den nye TT'en. Ble bra mener jeg:) Bildet er Lånt fra http://www.styling-tech.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2006 Ser kanonbra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2006 Jaha.. Lyst på tt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2006 Sykt nice. Skal jeg ha den nye TT`n etterhvert,JA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2006 For bli den om 2år tenker jeg ja..... Så det var en på Nordic audi forumet fra Norge som hadde bestilt seg en nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2006 Ja den nye TT`n til Rieger er dritfeit! Dem hadde premiere på denne nå på Essen messa og tilbake meldingen har vært over all forventning. Det eneste jeg personlig ikke liker på det nye kittet er hekken. Skal legge ut bilde senere hvis ingen andre har det.....? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2006 fy faen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2006 Ja den nye TT`n til Rieger er dritfeit! Dem hadde premiere på denne nå på Essen messa og tilbake meldingen har vært over all forventning. Det eneste jeg personlig ikke liker på det nye kittet er hekken. Skal legge ut bilde senere hvis ingen andre har det.....? TThomaz Ja,det skal du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2006 Dere kan heller se på bildene her..... Orker ikke legge ut bilder av kun TT`n. Kos dere da. http://www.thecarlounge.net/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Events/Industry%20Aftermarket%20Shows/Essen%20Motor%20Show/2006 TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2006 Skikkelig fet bil det der. Digger di sideskjørta der, både på TT, og på mange andre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 25, 2006 en liten ting om den nye tt'n. er det noen som vet hvor mye den norske importøren har brukt på reklame penger på den nye tt'n? over 130 000;) per BIL!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 25, 2006 S Y K T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...