Anbefalte innlegg

Sykt nice. : rock :

Skal jeg ha den nye TT`n etterhvert,JA! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For bli den om 2år tenker jeg ja..... Så det var en på Nordic audi forumet fra Norge som hadde bestilt seg en nå....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den nye TT`n til Rieger er dritfeit! Dem hadde premiere på denne nå på Essen messa og tilbake meldingen har vært over all forventning. Det eneste jeg personlig ikke liker på det nye kittet er hekken. Skal legge ut bilde senere hvis ingen andre har det.....?

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den nye TT`n til Rieger er dritfeit! Dem hadde premiere på denne nå på Essen messa og tilbake meldingen har vært over all forventning. Det eneste jeg personlig ikke liker på det nye kittet er hekken. Skal legge ut bilde senere hvis ingen andre har det.....?

TThomaz

Ja,det skal du. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig fet bil det der. Digger di sideskjørta der, både på TT, og på mange andre biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en liten ting om den nye tt'n. er det noen som vet hvor mye den norske importøren har brukt på reklame penger på den nye tt'n? over 130 000;) per BIL!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.